• kijk ik heb nie zo veel problemen met leraren maar heel veel mensen komen vaak naar mij toe dat ze lerare nvervelend vinden of da ze leraren haten enzo en ik wilde gewoon ff kijken wa iedereen er nou echt van vind daarom ook deze topic. nou nie zo zeer omdat ik leraren haat ofzo. (baby) ja idd ik heb mijn leraar nederlands hard nodig omdat ik dislectie heb nu blij pffff oke ja idd lerare nzijn wel nodig dat klopt want anders heb je later geen toekomst maar kunnen ze soms niet een beetje aardiger doen. het is nie zo dat ik ze alleen afzeik hoor want ik heb over hel algemeen best een goede band met leraren :)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 21:06 ]

    Nee dat ligt, niet aan zou. Natuurlijk zijn het überhaupt mensen, maar ze misbruiken soms gewoon hun macht omdat ze gefrustreerd zijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Leraren zijn irritant maar jij hebt zo te zien je leraar Nederlands hard nodig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn ouder vergelijken een leraar altijd met een dokter die voor 30 mensen op dezelfde tijd een remedie moeten bedenken.

    Toen ik daar over nadacht had ik iets meer respect voor leraren :')

    Al blijven zo natuurlijk soms nog steeds wel doodirritant

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 0:51 ]


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Leraren zijn net zo hard mensen als wij, en ja, ik erger me wel eens aan ze, maar het is ons beroep om ons lastig te vallen met school.. (no_chears)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hoort dit niet bij School ipv Forum Spelletjes?

    Jij hebt trouwens hard wat bijlesjes Nederlands nodig.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 15:24 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Soms vindt ik leraren ook stom. Maar hun doen gewoon hun plicht & hoe ze tegen je doen heeft te maken met je gedrag.


    <3

    Buddy schreef:
    Leraren zijn irritant maar jij hebt zo te zien je leraar Nederlands hard nodig.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Buddy schreef:
    Leraren zijn irritant maar jij hebt zo te zien je leraar Nederlands hard nodig.


    This.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Floater schreef:
    Soms vindt ik leraren ook stom. Maar hun doen gewoon hun plicht & hoe ze tegen je doen heeft te maken met je gedrag.

    Meestal dan, sommige leraren zijn gewoon kut. Hoe je je ook gedraag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Buddy schreef:
    Leraren zijn irritant maar jij hebt zo te zien je leraar Nederlands hard nodig.


    Dit. Mijn leraar wiskunde staart altijd naar mijn tafeltje (of mij)... Het is gewoon eng!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Buddy schreef:
    Leraren zijn irritant maar jij hebt zo te zien je leraar Nederlands hard nodig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ze hoeven niet persee aardig te zijn (is wel fijner). Ze doen hun werk en als je ze wat wilt vragen zijn ze bereid te helpen. Punt.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    mijn zus heeft deze topic gestart en dat deed ze niet om de leraren af te kraken maar om jullie mening over ze te weten.
    bij haar op school vind iedere leraar haar aardig.
    ik heb nog niet heel veel verschillende leraren want zit in groep 8.
    ik denk wel dat de eerste indruk heel belangrijk is want als de leraar/lerares je van het begin af aan niet mag zal hij/zij dat aan het eind van het jaar ook niet doen.en ik wil nog een ding zeggen mijn zus heeft dislectie en daar zit ze mee dus ik wou vragen of jullie dat commentaar over die leraar nederlands voor jullie wouden houden.groetjes mij
    (Y)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 22:10 ]