• Ik had een jongen leren kennen op twitter. We raakte aan de praat en toen kwam hij 2 maanden niet meer online. Bleek dat hij in een coma had gelegen. Daarna gaven we elkaars nummers en wisselde we elkaars msn uit.
    We whatsappte de hele dag en hebben ook al een keer gebeld. Ik was er zeker van overtuigd dat het goed zou komen. Dat hij uit het ziekenhuis ontslagen zou worden en ik hem dan ging meeten.
    Nu verteld hij me net op whatsapp dat hij dood gaat. Dat hij op de nacht van zaterdag/zondag een hartaanval had gekregen en dat hij nog maar een paar dagen te leven heeft.
    Hij gaat dood. Hij gaat gewoon fucking dood. Ik zit ik hier gewoon te huilen ookal heb ik hem nooit ik real gezien. Ik heb hem wel wat over mijn verleden verteld. En nu een van de enigste mensen op de wereld die het weten gaat gewoon dood.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmmm... naar mijn weten ben je na een hartinfarct of meteen dood of pas heel lang daarna door beschadiging, in ieder geval niet een week erna want als je hart beschadigd is gaat daar nog een hele tijd overheen voordat het hart daadwerkelijk niet meer meewerkt. Hier kun je er meer over vinden, ook dat als je al in het ziekenhuis ligt de kans op overleving heel groot is, zeker als je die hartinfarct dáár hebt gehad. Ik moet zeggen, ik vind het een vreemd verhaal van die jongen...
    Maar voor alsnog, als we aannemen dat het wel waar is, inderdaad; ga langs.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 22:40 ]


    Life is hard and then we die

    Ja zo'n situatie had ik ook. Bleek later dat die jongen alles gelogen had (no_chears)


    -

    Cumberbatch schreef:
    Ga hem bezoeken. Ik vind dat je hem echt moet gaan bezoeken.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Cumberbatch schreef:
    Ga hem bezoeken. Ik vind dat je hem echt moet gaan bezoeken.

    PUKKELxDING schreef:
    Hmmm... naar mijn weten ben je na een hartinfarct of meteen dood of pas heel lang daarna door beschadiging, in ieder geval niet een week erna want als je hart beschadigd is gaat daar nog een hele tijd overheen voordat het hart daadwerkelijk niet meer meewerkt. Hier kun je er meer over vinden, ook dat als je al in het ziekenhuis ligt de kans op overleving heel groot is, zeker als je die hartinfarct dáár hebt gehad. Ik moet zeggen, ik vind het een vreemd verhaal van die jongen...
    Maar voor alsnog, als we aannemen dat het wel waar is, inderdaad; ga langs.


    Dit dacht ik dus ook. Maar ik durfde het niet te zeggen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    aww lieverd,,
    dat is echt kut D:
    kijk of je langs kan gaan,,
    sterkte!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky