• Ik had een jongen leren kennen op twitter. We raakte aan de praat en toen kwam hij 2 maanden niet meer online. Bleek dat hij in een coma had gelegen. Daarna gaven we elkaars nummers en wisselde we elkaars msn uit.
    We whatsappte de hele dag en hebben ook al een keer gebeld. Ik was er zeker van overtuigd dat het goed zou komen. Dat hij uit het ziekenhuis ontslagen zou worden en ik hem dan ging meeten.
    Nu verteld hij me net op whatsapp dat hij dood gaat. Dat hij op de nacht van zaterdag/zondag een hartaanval had gekregen en dat hij nog maar een paar dagen te leven heeft.
    Hij gaat dood. Hij gaat gewoon fucking dood. Ik zit ik hier gewoon te huilen ookal heb ik hem nooit ik real gezien. Ik heb hem wel wat over mijn verleden verteld. En nu een van de enigste mensen op de wereld die het weten gaat gewoon dood.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cumberbatch schreef:
    Ga hem bezoeken. Ik vind dat je hem echt moet gaan bezoeken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ga hem bezoeken dadelijk is het te laat en dan heb je veel spijt en veel sterkte.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    En nu gaat hij slapen. En ik ben zo bang dat ik hem morgen niet meer spreek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cumberbatch schreef:
    Ga hem bezoeken. Ik vind dat je hem echt moet gaan bezoeken.


    Defensive schreef:
    Plus, heel veel sterkte.


    26 - 02 - '16

    Dat is echt zo erg. Echt heel veel sterkte <3. Ik hoop dat er mogelijkheden zijn waardoor je hem in deze laatste dagen nog kan zien.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Defensive schreef:
    (...)

    Plus, heel veel sterkte.


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Cumberbatch schreef:
    Ga hem bezoeken. Ik vind dat je hem echt moet gaan bezoeken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ga naar hem toe nu het nog kan!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cumberbatch schreef:
    Ga hem bezoeken. Ik vind dat je hem echt moet gaan bezoeken.

    Probeer alsjeblieft nog even bij hem langs te gaan. En heel veel sterkte liefje, jullie alletwee <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Verschrikkelijk. Heel veel sterkte en ga als de gesmeerde bliksem naar 'm toe!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn god, dat is echt heftig..


    ars moriendi

    Ga naar hm toe, echt waar, anders krijg je later spijt.
    Veel sterkte.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Sariet, dat vind ik, echt waar, zo erg voor je.
    Ik zou zeggen, probeer er nu die laatste dagen/maanden nog uit te halen wat er uit te halen valt. Bezoek hem eens ofzo.
    En heel veel sterkte. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Cumberbatch schreef:
    Ga hem bezoeken. Ik vind dat je hem echt moet gaan bezoeken.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.