• Ik krijg net te horen dat een vriend van mijn moeder 50 is geworden en ik al die tijd maar denken dat hij 30 was. Best een afknapper aangezien hij best een knappe man is.(cat)
    Zo zie je maar weer, schijn bedriegt.

Iemand ook ooit zo verbaast geweest?

[ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 13:04 ]

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Hahaha, nou dan ziet hij er vast nog goed uit voor zijn leeftijd. (cat)

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Haha, dan moet hij er indeed wel goed hebben gezien voor zijn leeftijd.

Ik heb blijkbaar een 7,3 voor PTA Bio. I mean ik dacht dat ik die moest herkansen ofzo :'3

Only those who listen can hear

Een werkgroepdocent van mij vorig jaar, die bleek al rond de 30 te zijn en getrouwd. Wij dachten dat hij 19/20 was en nooit een vriendin zou kunnen krijgen x]

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Yoda schreef:
    Een werkgroepdocent van mij vorig jaar, die bleek al rond de 30 te zijn en getrouwd. Wij dachten dat hij 19/20 was en nooit een vriendin zou kunnen krijgen x]

oeh, das erg!

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Parachutes schreef:
    Hahaha, nou dan ziet hij er vast nog goed uit voor zijn leeftijd. (cat)

Het was de perfecte man... Tot vandaag toe.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Hahahah wie dan?

Your make-up is terrible

Wat mij verbaast? Ik had gewoon een voldoende voor wiskunde. OOOOOO':

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

ik ben gisteren begonnen met 160 begrippen leren voor Nederlands, en ik wist alles, echt alles(: BAAAMM.

Maar dat is best wel een faal
    :W

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Niet verbaasd maar heel blij,want ik heb een 9 voor aardrijkskunde(1keer geleerd) en een 6.7 voor Duits (is slecht in Duits).

Shoganai i ne~