• Ik zoek actieve Drarry story's
    (geen Engelse a.u.b.)

    en ander fanfiction's van harry potter lees ik ook graag(Y)

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    Elke week verschijnt er een nieuw deel, van rond de 800 – 1000 woorden.

    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?

    De hoofdstukken zijn rond de 600 – 800 woorden met elke maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag een upload.

    Het zijn 'gewone' HP-verhalen, maar ik dacht dat Demesne (degene met wie ik Marked and Bitten schrijf) er eentje over Drarry had =)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    Elke week verschijnt er een nieuw deel, van rond de 800 – 1000 woorden.

    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?

    De hoofdstukken zijn rond de 600 – 800 woorden met elke maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag een upload.

    Het zijn 'gewone' HP-verhalen, maar ik dacht dat Demesne (degene met wie ik Marked and Bitten schrijf) er eentje over Drarry had =)


    oke, thanks.

    Exploding bombs
    (geen drarry maar wel over ron weasley en over george weasley)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 22:25 ]


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Once upon a time there were two Bad boys. They kept their Erased Love alive during The Afterwar. Though they were eachother's Perfect Enemy, and they swore to Never fall in love, they still loved
    Being Wacthed.
    Sometimes they fight, like Snakes&Lions, though their love is Surreptitious&Mellifluous. But in this Secret life they live, One moment can change everything.
    When love takes over, there will be pain, heartache and
    Broken Promises.

    'This will remind you,' Draco said, 'That You ain’t gonna tie me down.'
    'I can’t stop now,' the other boy answered. How could he know that When you play with fire you get burned?
    'We all have our scars,' the blonde said sadly. 'I can't love you.'
    'No,' Harry replied with tears in his eyes. 'How could you love me when your heart is stone cold?'
    'I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you!' Draco replied angrily. 'I never asked for you to love me!'
    'But Loving you is like breathing, so how can I stop?' Harry said softly.
    'Would you kill for the one you love?' Draco asked, ignoring Harry's question.
    'Of course,' Harry said.
    Killers are quiet and so was his voice.
    'Would you Hit me one more time?' Draco asked, trying to change the subject. It was time for them to part ways.
    'How can I?' Harry asked. 'I love you, you know that We’re meant to be
    .'


    De beginletter van ieder gekleurde titel is een story; Er zitten wel Engelse tussen, though.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 22:42 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco for ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 20:35 ]





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!


    &




    My live would suck without you, Harry! [Drarry]

    Er is weer een jaar voorbij, en Harry moet alleen zijn laaste jaar Zweinstein opnieuw doen. Dit keer zijn Ron en Hermelien er niet bij, want Hermelien is zwanger geworden.
    En met Ginny kan Harry niet meer opschieten, want ze is nogsteed woedend op Harry.
    Maar dan ontdenkt Harry dat Draco ook op Zweinstein rondloopt, en blijkt dat vreselijke jaar toch niet zo erg te zijn...


    #Volledig nederlands geschreven
    #Weinig 16+ stukken
    #Humor gegarandeerd
    #Net begonnen
    #Don't like Drarry? Just try!



    I love Drarry (hoera)(hoera)


    "What's the fun of making sence?"

    http://www.quizlet.nl/stories/74763/behind-the-mask-dm/

    Behind my smile is a hurting heart.
    Behind my laugh, I'm falling apart.
    Look closely at me and you will see,
    I'm not the girl I appear to be.



    You have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive, but never forget, learn from your mistakes, but never regret, people change, things go wrong but just remember life goes on.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Het is ''stories'' geen story's. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Het is geen Drarry, maar wel next-gen Potter/Malfoy; I'm from where the Magic is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik heb er een voor Since the first time we met (Drarry)

    is eentje van mij zoek op mijn profiel :D


    "What's the fun of making sence?"


    sometimes your heart knows things, your mind can not explain.


    -Harry potter related.
    -niet volgens de verhalenlijn.








    Als op een dag Death Eaters in Diagon Alley aanvallen, komen Harry, Hermione, Draco Fred, George en Liz en Alice doormiddel van de viavia in de Mugglewereld terecht. Maar ze hebben geen geld, eten en extra kleding. Er zit maar één ding op; overleven met magie. Maar hoe zorgen ze ervoor dat niemand ze ontdekt, en wat als de Death Eaters op zoek zijn naar Harry en Draco? Komen de anderen daardoor ook in gevaar?

    En nieuw leven vol liefde, haat en verdriet. Zullen ze het overleven? Krijgen ze ooit weer het vredige leven op Hogwarts terug, of zitten ze voor altijd gevangen in de handen van Voldemort?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''




You made me believe
In myself
In real friends
In a true love

But was it just a game?


http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Ik zal een Drarry story schrijven, maar hij is nog niet begonnen. Ik begin pas na de examens.

Wait until my father hears about this [Drarry]

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 19:51 ]


Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.