• Het rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: xLaughingGryffindor
    -Remus Lupos: BADTranslate Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Inkheart Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Flavius Gryffindor
    -Severus Sneep: Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Chemist Slytherin
    -Nymphadora Tops: Chemist Hufflepuff
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Maitresse: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -xEmmaWatsonx: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -BADTranslate: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -RoozPotter: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -xSomewhere: Evana Lexie Morson Gryffindor
    -LuLuLovegood: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Chemist: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar (BADTranslate)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (LovePringles)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:10 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pandora McAllister

    Ik liet mijn ijsblauwe ogen kill over het meisje gaan.
    "En jij bent?" Vroeg ik ijskoud.
    Ik bekeek haar van top tot teen en trok arrogant een wenkbrauw op.
    Net als Samira had ik het niet op vreemden en al zeker niet als ze niet uit mijn afdeling waren.
    Ik stak mijn kin een tikkeltje hoger in de lucht, wat me nog arroganter deed overkomen.
    Ik vond het leuk om mensen wat af te schrikken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Emmeline.

    'Oh, hallo, ik ben Emmeline. Emmeline Elisabeth Ebbers, aangenaam kennis met je te maken,' zeg ik vrolijk en friemel aan de billywig aan mijn halsketting. 'Je bent arrogant,' zeg ik, alsof ik een dier observeer. 'Je moet je kin niet zo hoog in de lucht steken, dadelijk denken ze dat je onvriendelijk bent.'
    Ik ga zitten en pak mijn felgekleurde breiwerkje waaraan ik vrolijk begin te pennen. Ik neurie het schoollied van Zweinstein en schommel vrolijk met mijn voeten heen en weer. Dit dus


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pandora McAllister

    "Dit kan je niet menen?" Zei ik meer tegen mezelf als tegen Samira. "Wat is dàt nu weer?"
    Dat was ronduit het vreemdste kind dat ik ooit al had gezien.
    "Ja ik ben arrogant, wat dan nog?" Ik trok mijn neus op, alsof ik iets vies had geroken. "Ik vind het prettig zo."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Emmeline.

    'Ik zie er toch niet uit alsof ik gek ben?' zeg ik. 'Tuurlijk meen ik het, je uitstraling is vreselijk, en ik weet het niet, maar op die manier krijg je echt geen vrienden hoor...'. Ik zag een jongen met platinablond haar tot op zijn schouders langs lopen en ik kreeg spontaan een warm gevoel van binnen. Xenophilius was de enige die aardig tegen me was, maar hij zag me niet zitten in deze coupé.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pandora McAllister

    Ergens vond ik haar best wel grappig om aan te horen, maar dat liet ik niet merken.
    Ik wilde niet dat mijn imago van rebelse slytherin stuk ging.
    "Ik ben blij met de vrienden die ik heb." Ook al was mijn toon onbewust veel milder geworden, klonk het nog altijd spottend.
    Ik legde mijn benen aan de overkant van de zetel en ging wat gemakkelijker zitten.
    Vanuit mijn ooghoeken bekeek ik het meisje nog eens wat beter en ze leek me een persoon dat tegen iedereen wel vriendelijk kon doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Emmeline.

    Nog steeds keek ik uit het raampje naar de andere coupé, in de hoop een kleine glimp op te vallen van Xeno. Ik zou nooit toegeven dat ik verliefd was.
    'Je moet niet zo vreemd praten,' zei ik en keek haar doordringend aan. 'Straks denken ze nog dat je echt gemeen bent...'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pandora McAllister

    Ik keek Samira onbegrijpelijk aan, maar ze trok alleen maar haar schouders op.
    Ik snapte echt niet waarom ze nog moeite deed om ervoor te zorgen dat ik vriendelijk zou doen.
    Ik wilde dat helemaal niet...Of toch niet helemaal.
    "Wat was je naam nu weer?" Vroeg ik nonchalant. "Ik had het niet goed verstaan."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Emmeline.

    'Mijn naam is Emmeline. Emmeline Elisabeth Ebbers, dat zei ik net al,' zeg ik en mijn breinaalden tikken snel tegen elkaar. 'Jij bent Brandy Pandora McAllister, ben jij vorig jaar niet met Regulus naar het kerstbal geweest?'
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik was daar met Frank Lubbermans... Ik hou niet van dansen.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pandora McAllister

    "Ja, dat klopt." Zei ik achterdochtig. "Hoe weet jij dat?"
    Ik was er bijna zeker van dat ik haar nog nooit had gezien.
    Of ik was haar vergeten, wat natuurlijk ook best kon.
    "Hou je me in het oog of zo?" Vroeg ik terwijl ik mijn benen af het bankje haalde en over elkaar sloeg.
    Met gekruiste armen wachtte ik tot ik antwoord zou krijgen, terwijl ik me haar probeerde te herinneren.

    [Ik ga slapen :') ciao]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Katheryn Madison Lynx
    Zonder dat ze het merkte luisterde ik naar Remus en Sirius. 'Willen jullie echt Faunaten worden?' zei ik. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond. 'Oeps'. Shit, waarom flap je er weer van alles uit Kate? Dacht ik.


    living la dolce vita

    Sirius
    ineens hoorde ik Kate iets zeggen. Ik kijk Remus aan en begin te denken.
    'nee nee, we willen bijles van Perkamentus en daarvoor moet je een project maken, dn dat van ons gaat over faunaten. En nu zijn we alles daarvoor aan het uitzoeken, dus we worden theoretisch faunaat, zo kun je er het meeste over leren.' ik kijk nog een keer naar Remus en ga weer een stukje van hem af zitten. En nu maar hopen dat ze verder haar mond houd.

    Emmeline.

    'Ik houd je niet in de gaten hoor,' zeg ik en kijk op vanaf mijn blad. 'Ik ken Sirius alleen goed en hij is aardig... Anders dan de anderen, snap je? Hij duwt me niet op de grond ofzo, en hij vertelde me dat Regulus met je naar het bal ging,' voeg ik eraan toe. 'Om nog maar te zwijgen over zijn nicht Narcissa!'
    Ik gniffel maar besluit verder te lezen. 'Sorry, wat onbeleefd om iemand uit te lachen... Het spijt me zeer, Brandy Pandora McAllister,' zeg ik en loop de coupé uit. 'Vergeet niet naar wie je bent vernoemd,' voeg ik eraan toe. 'En pas op met je ongeduldigheid, het kan uitdraaien op iets slechts...'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Katheryn Madison Lynx
    'Tuurlijk' zeg ik. 'Volgens mij lieg je'. De deur ging open 'willen jullie wat snoep kopen?' vroeg de vrouw van het snoepkarretje. Ik stond op 'Een doosje Smekkies en drie Chocokikkers' zei ik terwijl ik haar het geld gaf. Ik ging weer zitten en stak een Smekkie in mijn mond. Ik spuugde het meteen weer uit. 'Gatverdamme!' zei ik.


    living la dolce vita

    Emmeline Elisabeth Ebbers.

    'HAHAHA!' schater ik en ik doe moeite om niet om te vallen van het lachen. Katheryn trekt een vies gezicht en ik besluit de coupé uit te gaan, op zoek naar Xenophilius of Sirius. 'Dat was gráppig!'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal, volgens mij klopt dat stukje van jou niet helemaal.:$


    living la dolce vita