• Het rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: xLaughingGryffindor
    -Remus Lupos: BADTranslate Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Inkheart Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Flavius Gryffindor
    -Severus Sneep: Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Chemist Slytherin
    -Nymphadora Tops: Chemist Hufflepuff
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Maitresse: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -xEmmaWatsonx: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -BADTranslate: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -RoozPotter: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -xSomewhere: Evana Lexie Morson Gryffindor
    -LuLuLovegood: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Chemist: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar (BADTranslate)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (LovePringles)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:10 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Is er een lief zieltje dat bij mijn personage wilt komen zitten? :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    [Is er een lief zieltje dat bij mijn personage wilt komen zitten? :)]


    [ik maak wel ff iemand aan(:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    {jongens schiet op, anders kan ik nog geen stukjes schrijven!xD}

    {ow, Li, wil je mijn personage afdelingshoofd maken van Slytherin?}

    Sirius
    Remus haalt zijn notitieblokje tevoorschijn en begint te schrijven. Ik denk even na en gris dan het blokje en de veer uit zijn hand.

    Geachte meneer Perkamentus.
    Maanling als weerwolf is gevaarlijk voor de mensen en er is tot nu toe nog geen oplossing.
    Door ons te veranderen in een faunaat van een groot dier kunnen we Maanling misschien beter in toom houden. Zo is het ook minder gevaarlijk voor de school en voor ons. Door op z'n momenten met zijn vrienden te zijn is het ook minder eenzaam en is het beter door te komen. Misschien kunnen we ook het Krijsende krot gebruiken als schuilplaats. Zo als het de afgelopen jaren is gegaan kan et niet langer. We willen Maanling echt heel graag helpen en we weten niks beters, zou u ons alstublieft kunnen helpen?
    Getekend, Sluipvoet, Gaffel en Wormstaart.

    'Zo, nu alleen het nog afgeven en klaar.' fluister ik zelfvoldaan.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:35 ]

    Inkheart schreef:
    Sirius
    Remus haalt zijn notitieblokje tevoorschijn en begint te schrijven. Ik denk even na en gris dan het blokje en de veer uit zijn hand.
    (...)
    'Zo, nu alleen het nog afgeven en klaar.' fluister ik zelfvoldaan.



    [besef je dat Peter een rat wordt? :'D Dat is geen groot dier xD]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Remus Johannes Lupos

    'Geweldig.' fluister ik. Dan zou ik eindelijk niet meer alleen hoeven zijn. Dan zouden die nachten opeens een stuk minder erg worden. Ik gris mijn notitieboekje en veer weer terug en teken een hond. Ik laat hem aan Sirius zien.
    'Dit lijkt me echt iets voor jou als faunaat.' zeg ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [op dat gebied reken ik peter niet meexD. er staat ook vrienden, en peter is nou eerder gewoon een meeloper. dus als ik het over grote dieren heb gaat het over james en sirius(A)]

    Samira Evelina Caisse

    Rustig loop ik door de trein, op zoek naar iemand die ik ken. Achteloos bots ik tegen een eerstejaars aan, maar loop gewoon door, ondanks zijn boze blik. Plotseling stop ik bij een coupé.
    'Hey Pandora! Kan ik hier komen zitten?' vraag ik, terwijl ik naar het perfecte meisje kijk.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sirius
    Ik krijg een tekening van een hond te zien van Remus. Hij zegt dat dat iets voor mij is.
    'Haha ja, dat is wel iets.' een glimlach siert mijn gezicht. 'En een hert voor James?' fluister ik. Voor Peter is het niet zo moeilijk, hij verschilt niet zo heel veel met een rat dus, daar hebben we al een match. 'Maar wanneer geven we het briefje?'

    Emmeline.

    Eenmaal in de trein zocht ik een lege coupé, die er niet was. Een jongen uit Zwadderich die ik nog behoorlijk goed kende van vorig jaar keek me spottend aan en duwde me hard op de grond.
    "Zie, daar horen lijpo's thuis!" zei hij hard en ik spuugde een beetje bloed omdat ik hard op mijn hutkoffer was gevallen. Een andere jongen uit Zwadderich keek me aan vanuit zijn verder lege coupé en leek medelijden te hebben. Ik wankelde en trok de deur open en ging bij hem zitten.

    [Ik zit nu bij jouw personage, Maitresse]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pandora McAlisster

    Een grijns trekt even over mijn lippen.
    "Tuurlijk, het begon hier wat saai te worden." Zei ik terwijl ik wat rechter ging zitten.
    Ik keek toe hoe Samira ging zitten en draaide een lok om mijn vinger.
    "En?" Vroeg ik na enige stilte. "Wat ga jij dit jaar uitspoken?"
    Ik keek haar met een ondeugende twinkeling in de ogen aan en wachtte op antwoord.


    [Mijn personage is een slytherin meisje...en niet bepaald vriendelijk xo]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 21:00 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Priemgetal schreef:
    Emmeline.

    Eenmaal in de trein zocht ik een lege coupé, die er niet was. Een jongen uit Zwadderich die ik nog behoorlijk goed kende van vorig jaar keek me spottend aan en duwde me hard op de grond.
    "Zie, daar horen lijpo's thuis!" zei hij hard en ik spuugde een beetje bloed omdat ik hard op mijn hutkoffer was gevallen. Een andere jongen uit Zwadderich keek me aan vanuit zijn verder lege coupé en leek medelijden te hebben. Ik wankelde en trok de deur open en ging bij hem zitten.

    [Ik zit nu bij jouw personage, Maitresse]


    [Ik ook x3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Samira Caisse

    Net toen ik mijn mond opendeed om te vertellen wat ik van plan was, kwam een meisje uit Ravenclaw bij ons zitten.
    'Hoi.' zei ik kil. Ik had het niet zo op vreemden.

    Remus Lupos

    'Zo snel mogelijk, denk ik dan maar.' zeg ik tegen Sirius. Hij grijnst. 'Doen we. Dan ben jij van je eenzame rondzwervingen af.'
    Ik grinnik, ik bof maar met zo'n vriend.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ik moet weg, truste!<3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.