• hii,

    ik keek laats eens in mijn abo lijst en kwam erachter dat ik wel 200 abonnementen heb '--

    wat natuurlijk een beetje veel is, en ik kreeg niet meer bij gehouden welke ik gelezen had en welke niet, en welke was gestopt en niet, je kent t wel denk ik :P
    hoe dan ook ik heb besloten het op te ruimen en ben nu op zoek naar nieuwe verhalen :3

    - verhalen waar regelmatig gepost word
    - orginele verhalen

    waar ik graag over lees

    - Harry Potter ofcourse ^^
    - Draco Malfoy
    - Tokio Hotel
    - Onbekende stories

    andere kan ook maar moet goed zijn (:
    inu sorry ik ben kieskeurig :$


    Xxx


    Stories die ik al lees en daadwerkelijk volg -->

    of snakes and pearls - Draco Malfoy
    Hear me now ~ Draco Malfoy
    You suck, i rock, end of story - Draco Malfoy
    Just tell me that you love me |DM|
    lies get tossed and truth is spoken - DM


    Beyond the red red dreams shaking,,,The Two of us had to meet

    Geen HP helaas, maar ik zie dat je ook onbekende stories leest, dus dan heb ik er hier eentje voor je. Ik post twee keer in de week, al heb ik nu even een kleine pauze tot volgend weekend :3


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”



    "I'd say she's a trained goddamn liar, and everything she's said up until now has been to protect her cover. Do you even have any idea of what she's capable of? Well, I sure as hell don't."



    Secrets are great, until you got caught



    "I'm Parker."
    "I'm Malfoy, Draco Malfoy."
    "That's a terrible name."
    "Well, it's the only one I've got."






    `


    I'll lick the poison from right off your kiss



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien dat je dit iets vindt? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb wel een Harry potter story. eerder Draco Malfoy en Hermione, mocht je dat interesseren.


    Too late, try again, game over.

    Hermelien ontdekt in het begin van haar tweede jaar dat er vreemde dingen gebeuren. Ze spreekt met slangen, haar ouders blijken haar echte ouders niet te zijn, en ze voelt gewoon dat Draco en zijn ouders meer weten. Vooral de dromen van Nagini, een reusachtige slang, en personen die ze nooit gekend heeft, geven haar de doorslag om haar verleden uit te zoeken.


    * Ik ben inderdaad niet van plan me aan het oorspronkelijke HP verhaal te houden.


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.


    The amazing cover is made by Lizz! (Escritura)


    Het schip was enorm en zag er ontzettend gestroomlijnd uit. Het enorme schip kwam naar het vasteland toe gevaren, met de souplesse van een gazelle. De mensen van Panem stonden vastgenageld aan de grond, terwijl ze met grote ogen naar het tafereel keken. Wie waren deze indringers?


    Het is dertig jaar na de Tweede Opstand, als er opeens vreemdelingen naar Panem komen. Ze zien er woest uit, maar hun techniek is vele malen beter dan die van Panem.
    De kapitein van de monsterlijk grote boot is Ky Stera, de leider van de Noordelijke Eilanden.
    Maar wat willen ze van Panem? En wat wil Panem van hén?


    Plaatje is aanklikbaar! *O*

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 17:30 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    Elke week verschijnt er een nieuw deel, van rond de 800 – 1000 woorden.

    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?

    De hoofdstukken zijn rond de 600 – 800 woorden met elke maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag een upload.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]


    Dit verhaal is afgelopen, maar er is ook een vervolg. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    In My Place [S.Lestrange]


    Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!


    &




    My live would suck without you, Harry! [Drarry]

    Er is weer een jaar voorbij, en Harry moet alleen zijn laaste jaar Zweinstein opnieuw doen. Dit keer zijn Ron en Hermelien er niet bij, want Hermelien is zwanger geworden.
    En met Ginny kan Harry niet meer opschieten, want ze is nogsteed woedend op Harry.
    Maar dan ontdenkt Harry dat Draco ook op Zweinstein rondloopt, en blijkt dat vreselijke jaar toch niet zo erg te zijn...


    #Volledig nederlands geschreven
    #Weinig 16+ stukken
    #Humor gegarandeerd
    #Net begonnen
    #Don't like Drarry? Just try!



    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 14:42 ]

    Ik schrijf een leuke 1D story, 1D bestaat niet in deze story.
    Dus eigenlijk is het gewoon een normale story, waar hun namen in zijn gebruikt ;)
    De story heeft al 59 chapters en hij is bijna afgelopen (:

    The more i see you, the more i want you


    Proloog

    ‘‘Hallo dames en heren, ik wil graag vragen of jullie jullie gordels om willen doen en het afval in de afvalzakjes aan de zijkant van de stoel wil deponeren.’’ Het was zo ver, Kiki en ik gingen EINDELIJK op zomerkamp. We hadden er zo lang naar uitgekeken! Lekker naar zuid Frankrijk met allemaal jongeren. Hoe leuk kan het zijn, toch?!.


    Ik keek om me heen maar ik kon Kiki en Harry nergens vinden.
    ''Waar zijn Kiki en Harry?'' vroeg ik aan Liam. ''Ssht zachtjes!'' zei hij.
    ''Dat was geen antwoord op mijn vraag!'' zei ik zo eigenwijs mogelijk.
    "Die zitten vast ergens hierachter ofzo!'' zei Liam. Hij keek me heel doordringend aan.
    ''Nee even serieus Liam, ik moet ze echt vinden!'' zei ik bezorgd.
    ''Eva, alles komt goed als de leiding dadelijk weg is dan komen ze vast weer te voorschijn
    en dan merk je dat er helemaal niks aan de hand was.’’ Zei Liam om me gerust te stellen.
    ‘’Maar wat als er dadelijk wel iets is?!’’ Ik probeerde op de staan maar Liam hield me tegen.
    ‘’Eva doe nou rustig, dat je ze zo snel niet hebt gezien betekent echt niet dat ze er niet zijn.’’
    Plots zagen we lichten onze kant op schijnen. ‘’Shit’’ zei ik zo zachtjes mogelijk.
    Ik hoorde wat gerommel. Ik schoof helemaal tegen Liam aan om zo klein mogelijk te worden
    zodat ze ons niet zouden zien. We hielden onze adem in.

    Purple Grave • Seth C.


    ~~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Last night, I have seen a purple grave in my dreams. It was a grave of glass, and the body in it toke my attention. Her body was lying among atumn leaves. The color of the moon was like the color of her skin, snow white. In a second my whole body was drowning of love, for that girl in the purple grave. And only with the silence of her heart she broke me.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    'Wake me up when the Cullens arrive.'
    'Yes madame.'



    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.






    Tokio Hotel verhaal wat afgelopen is, 15 hoofdstukken, heeft ook nog een vervolg dat nog loopt.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik heb misschien wel wat. Het is een George Weasley verhaal. Hij staat op mijn profiel, misschien dat je die wat vind:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you