• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:37 ]

    Bear schreef:
    (...)

    Dat was het in het begin niet, maar ik denk dat die andere daaalijk idd gwn een xtc pil nemen x)

    Mijn persoonlijke druggs is gewoon een supergave film (gayhandsmiley)


    Mijn drugs is.. I have no fcking idea, so i'm going to die after this ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    NEE ZE HEBBEN SUE NEERGESTOKEN


    Trust me. I'm the doctor

    NEEE !! Waarom deden ze dat D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Mijn drugs is.. I have no fcking idea, so i'm going to die after this ;D


    Dan leg ik een bloemetje voor je neer (:


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    (...)

    Dan leg ik een bloemetje voor je neer (:


    Welke? ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    NEEE !! Waarom deden ze dat D:

    Wat ze stierf net o.o
    ;__;


    Maar ze probeerd e een vriend te redden, die bijjna werd neergestoken door een slechterik D: en nu is ze dood. Ik ga huilen ):

    NEEEE nu gaat die vriend zijn leven geven, en op de een of andere manier leeft ze weer. En die vriend gaat dood denk ik, ikk ben nog steeds verdrietig.


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    (...)
    Wat ze stierf net o.o
    ;__;


    Maar ze probeerd e een vriend te redden, die bijjna werd neergestoken door een slechterik D: en nu is ze dood. Ik ga huilen ):

    NEEEE nu gaat die vriend zijn leven geven, en op de een of andere manier leeft ze weer. En die vriend gaat dood denk ik, ikk ben nog steeds verdrietig.


    Hmm zoiets had ik gezien bij The Vampire Diaries..

    Elena ging dood.. maar Zij en haar bio vader waren verbonden.. dus Elena ging dood, ziel van Bio vader ofzo ging naar haar, Elena leefde weer en bio vader ging dood.

    Ging janken bij die aflevering D: want Jenna en Jules gingen ook dood D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Welke? ;d

    Een madeliefje (:


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    (...)
    Een madeliefje (:

    Ahwww


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Hmm zoiets had ik gezien bij The Vampire Diaries..

    Elena ging dood.. maar Zij en haar bio vader waren verbonden.. dus Elena ging dood, ziel van Bio vader ofzo ging naar haar, Elena leefde weer en bio vader ging dood.

    Ging janken bij die aflevering D: want Jenna en Jules gingen ook dood D:


    En toen bleef Alaric zo zielig alleen achter. Ik heb echt uuren lopen Janken na die fafleverig om Jenna ze was echt een van mijn favo personage. Rip Jenna


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    (...)

    En toen bleef Alaric zo zielig alleen achter. Ik heb echt uuren lopen Janken na die fafleverig om Jenna ze was echt een van mijn favo personage. Rip Jenna

    O_O omg wist niet dat je dat keek XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)
    O_O omg wist niet dat je dat keek XD


    Ik kijk alles wat cool is. Kijk jij supernatural? Mwihii.

    Zijn er trouwens nog anders Mensen online? Want volgens mij zijn wij nu de enige 2 die spam en hahaz


    Trust me. I'm the doctor

    Trouwens,


    GEFELICITEERD :D


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    (...)

    Ik kijk alles wat cool is. Kijk jij supernatural? Mwihii.

    Zijn er trouwens nog anders Mensen online? Want volgens mij zijn wij nu de enige 2 die spam en hahaz


    Yeah ik kijk dan, maar laatste tijd niet.. die series heb ik al gezien.. kga morgen wel ff kijken of het eindelijk weer ander zijn -vorige week vergeten-

    en ik heb zo gevoel dat we idd de enige 2 zijn.. en this niet spannend D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Yeah ik kijk dan, maar laatste tijd niet.. die series heb ik al gezien.. kga morgen wel ff kijken of het eindelijk weer ander zijn -vorige week vergeten-

    en ik heb zo gevoel dat we idd de enige 2 zijn.. en this niet spannend D:


    Maar we zitten in hetzelfde team, dus kunnen we niet tegen elkaar strijden! Maar sarita zal daalijk wel weer om 4 uur opeens poef er weer zijn net zoals ze deed bij dat 1ste forum haha. Dat was echt geweldig. Ik denk dat meerdere daalijk weer TO leven komen, dan ga ik net inslaap vallen ik weet het zeker.


    Trust me. I'm the doctor