• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:37 ]

    Bear schreef:
    (...)

    Niet mij vergeten, ik was er ook nog tot 2 uur bij (gayhandje). Ik wil die smiley echt hebben:9~
    Maar jullie zijn de hele tijd opgebleven. ICH BIN PROUD


    Ja ok jij ook ;d jij was er ook heel lang ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh, hebben wij gewonnen?! Dat is tof! Ik ben trots op jullie!
    Nogmaals excuses dat ik er niet was. Ik had er zo'n zin in!! )':


    I can't even think straight.

    yeah, we hebben gewonnen. goed gedaan voor iedereen die tot 4 uur was opgebleven


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Echt lullig. Alleen Goedele was er. En ook al ben ik niet blij dat Goedele er voor heeft gezorgd dat jullie gewonnen hebben wil ik wel even zeggen; als jullie Goedele er uit stemmen de eerst volgende keer als jullie verliezen wordt ik boos.'
    Ja dat moest er uit ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Echt lullig. Alleen Goedele was er. En ook al ben ik niet blij dat Goedele er voor heeft gezorgd dat jullie gewonnen hebben wil ik wel even zeggen; als jullie Goedele er uit stemmen de eerst volgende keer als jullie verliezen wordt ik boos.'
    Ja dat moest er uit ;$

    Dat had ik ook niet gedaan, hoor. Dat zou ik ook oneerlijk vinden. (:


    I can't even think straight.

    nvm.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 16:08 ]

    Buddy schreef:
    Echt lullig. Alleen Goedele was er. En ook al ben ik niet blij dat Goedele er voor heeft gezorgd dat jullie gewonnen hebben wil ik wel even zeggen; als jullie Goedele er uit stemmen de eerst volgende keer als jullie verliezen wordt ik boos.'
    Ja dat moest er uit ;$


    Ooh, lieverd die je bent! :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ga niet iedereen waarschuwen omdat ik vind dat ze zelf in dit topic moeten gaan kijken.

    kan ik iets later sturen voor eliminatie?
    Heb in elk geval tot vrijdag avond pc verbod(kzit nu ff snel op de ipod van iemand)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wie heeft er nou nog niet gestemd dan ? :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Wie heeft er nou nog niet gestemd dan ? :$

    Ik denk Plutarch dan.


    I can't even think straight.

    Plutarch schreef:
    kan ik iets later sturen voor eliminatie?
    Heb in elk geval tot vrijdag avond pc verbod(kzit nu ff snel op de ipod van iemand)


    Ik denk dat ik de deadline sowieso tot zaterdag ga verplaatsen, er zijn nog maar 4 mensen die gereageerd hebben.

    Snitched (Team Zuid)


    > BADTranslate.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    TERRORR heeft de meeste stemmen gekregen en moet het spel dus verlaten :'D

    :Y)


    Where words fail, music speaks