• Mijn ouders hebben de tv weer eens op Duitsland 1 gezet en nu zitten ze gezellig naar van die Tiroler hoempapa-liedjes te luisteren. Lederhosen en bier en al dat gedoe erbij. Brrrr <_> Snap echt niet hoe ze dat mooi kunnen vinden, maar oh well. Hebben jullie ouders ook zo'n muzieksmaak waar jij niets mee hebt? just wondering~


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Gekko schreef:
    (...)

    totdat de bom valt!:Y)


    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 22:39 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    (...)




    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Gekko schreef:
    (...)



    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hmm, mijn moeder luisterd vaak naar Michael Jackson, mijn stiefvader is van Guns'n Roses, Elvis Presley, Ub40. Vriendlief luisterd hardcore (ugh.. ) en ik luister naar vanalles maar over het algemeen Michael Jackson.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn huidige vriend luistert alles... (leuke muziek hoor!) Waaronder dit:



    (Paul Simon, dit vindt hij echt een doodgrappig liedje.)



    (Omen, van Spuiten en Slikken -ja, ik kijk dat, dat was vroeger de introsong-)



    (Is ook een van mijn lievelingsliedjes)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Elvis, Abba, Rowan Heze en Duffy(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee, mijn ouders hebben best een goed muzieksmaak.
    Al zeg ik het zelf.:Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aaah man, Duits, dat kan echt niet! (joehoe)

    Nee, ik heb gelukkig de muzieksmaak van mijn ouders meegekregen (Bruce Springsteen, Queen, Phil Collins, Bon Jovi), dus ik hou ook van de muziek die zij draaien. :Y)


    ars moriendi

    Mijn vader neigt naar de boerse, hollandse muziek.
    En mijn mama is gelukkig meer van hedendaagse muziek.
    Al blijf ik erbij dat ik de beste muzieksmaak thuis heb :Y).


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mijn ouders zijn allebei van de Nederlandstalige muziek. Ze vinden bijv. Queen ook goed, maar dan heeft mijn moeder op haar Ipod weer bloed, zweet en tranen staan(cat).
    En mijn broer die is ook van de Nederlandstalige muziek, maar die houdt ook van de popmuziek enzo.
    Ik vind dat ik de beste muzieksmaak heb :'D


    To live would be an awfully big adventure

    Mn opa luistert dat ook. Its horrible. Anyway de muziek die mn ouders luisteren is gwn niet mijn muziek smaak. Van die oude hits etc. en dan denken ze nog dat het goede muziek is ook en 100% NL.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ze luisteren Turks volksmuziek, that sucks.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn pa luistert vooral de Beatles, Rolling Stones, Bruce Springsteen, al die shit. Mijn ma luistert van alles en nog wat, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn vader heeft wel een leuke - zij het ouderwetse - muzieksmaak, mijn moeder niet zo, helaas.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn moeder luistert nergens naar. Dat was vroeger al zo en dat doet ze nu nog steeds niet. En als ze iets luistert, dan is het Guus Meeuwis.
    Mijn vader had wel een goede muzieksmaak, vind ik toch.


    Have you ever been alone in a crowded room?