• Want ik heb een vraag. Sorry als het een domme vraag is. x)

    In die commercials van Dr. Oetker enzo zeggen ze dat hun pizza op een steenoven is gebakken. En dat snap ik dus niet, want JIJ bakt die af en ik neem aan dat de meesten hier een gewone (hetelucht)oven hebben en geen steenoven.
    Dus hoe kan die pizza op een steenoven gebakken zijn als je die zelf nog moet afbakken? =P

    Edit:
    Je kan een pizza toch geen 2x bakken. Als je die uit de vriezer haalt zit de kaas er nog niet gesmolten uit en als je salami 2x bakt lijkt het me maar vies.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 18:13 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Geloof er geen ruk van dat ze in steenovens voorgebakken worden :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hel schreef:
    die zogenaamde steenoven pizza's worden gewoon in een fabriek gemaakt waarbij de bodems onder een lange oven doorschuiven zodat deze licht voorgebakken wordt. Daarna gaat er pas saus en groenten op(vrij logisch). De beste pizza's zijn toch die van de pizzaria of de pizza's die je zelf maakt.



    +ze zijn niet te vreten.

    Hel schreef:
    die zogenaamde steenoven pizza's worden gewoon in een fabriek gemaakt waarbij de bodems onder een lange oven doorschuiven zodat deze licht voorgebakken wordt. Daarna gaat er pas saus en groenten op(vrij logisch). De beste pizza's zijn toch die van de pizzaria of de pizza's die je zelf maakt.

    =)
    Ik vroeg het me gewoon ineens af. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik houd van pizza :9~
    En dit had ik me inderdaad ook al eens afgevraagd :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dilemma schreef:
    Ik denk dat de bodem in een steenoven gebakken word, daarna de garnering erop word gedaan en dan ingevroren ;D


    26 - 02 - '16