• De titel zegt het.
    Ik heb nog maar een voorbeeld en dat is de eerste die ik ooit gemaakt heb, en dat is deze:


    Als je een trailer wilt, mag je het altijd vragen.
    Ik weet niet hoelang het duurt om ze af te hebben want ik werk er alleen aan als ik er tijd voor heb
    vanaf vandaag 01-01-2012 maak ik de trailers alleen als je de beelden die er in moeten ook naar mij stuurt (denk aan linken van youtube of foto's)
    Als je foutloze ENGELSE teksten wilt zul je zelf de tekst moeten sturen, vanwege mijn dyslexie kunnen er fouten inzitten namenlijk.
    Dus als je een wilt vraag maar aan.



    Wachtrij
    - Gemeinsam Link
    - Sheffield Klik
    - RAYKEHORAN klik
    - HEStyles linkie
    - ColouredWind number 2
    - Mermaids link
    - Riverfire
    - vezz
    - Philyra


    groen is af
    rood is mee bezig

    Ik kan er allen in het weekend aan werken, vanwege school en omdat alle programma's op mijn laptop staan die ik doordeweeks niet mag overdag.

    De shop is open!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 15:09 ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik weet niet of je al was begonnen, maar kun je anders eerst mijn tweede aanvraag doen? Die is specifieker en moet bij een bepaald deel komen, de ander kan ik altijd later toevoegen, als je begrijpt wat ik bedoel. Het verhaal is nog niet geactiveerd maar zo kan ik hem eerder activeren.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Ik weet niet of je al was begonnen, maar kun je anders eerst mijn tweede aanvraag doen? Die is specifieker en moet bij een bepaald deel komen, de ander kan ik altijd later toevoegen, als je begrijpt wat ik bedoel. Het verhaal is nog niet geactiveerd maar zo kan ik hem eerder activeren.


    Ik was nog net begonnen, wou zaterdag beginnen omdat ik het tijdelijk nogal druk heb met school, maar dan zal ik beginnen met de tweede


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Ik was nog net begonnen, wou zaterdag beginnen omdat ik het tijdelijk nogal druk heb met school, maar dan zal ik beginnen met de tweede

    Dank je <3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hoe staat het ervoor?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Hoe staat het ervoor?

    sorry sorry sorry,
    ik ben er mee bezig, maar heb de laatste tijd dit een beetje verwaarloosd, ga er nu mee verder..


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Naam story: My heart will go on

    Hoofdpersonen:
    Leonardo Dicaprio als zichzelf
    Richard Gere als David Roberts
    Emily Didonato als Wendy Johnson

    Story kort samen gevat: Wendy heeft al jaren een relatie met David. David is officier bij de marine en kan daarvoor jaren weg van huis blijven. David is nu een paar weken weg en de vriendinnen van Wendy proberen Wendy af te leiden. Wendy ontmoet acteur Leonardo DiCaprio. Leonardo valt gelijk als een blok voor haar, en Wendy voelt zich ook erg aangetrokken tot hem. Wendy leeft in een tweestrijd met de gedachte dat Leonardo continu om haar heen is en dat David ergens op zee is.

    Stukjes film om te gebruiken:
    0;19 tot 0;21
    0;50 tot 0;57
    0;18 tot 0;53
    0;50 tot 0;56
    0;08 tot 0;10 / 0;18 tot 0;24 / 2;36 tot 3;16
    0;00 tot 0;16 / 0;58 tot 1;16 / 3;27 tot 3;50
    0;45 tot 1;14

    Je moet maar even kijken of je alles kunt gebruikt. Als je meer nodig hebt, wil je het dan even melden? (:

    Muziek over de gehele gemaakte trailer: Celine Dion - My Heart will go on

    Teksten over de gehele cover:
    - My Heart Will Go On
    - He was an officer
    - She tought she could wait forever
    - Until she mets Leonardo DiCaprio
    - She felt in love
    - The choose between the officer and the actor
    - My Heart Will Go On

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 23:03 ]


    My heart will go on

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Dank je <3


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Naam story: Heal My Heart.
    Filmpjes:
    van 0:23 tot 0:25.
    van 0:22 tot 0:23 en van 0:53 tot 0:55.
    van 2:16 tot 2:20.
    van 1:29 tot 1:33.
    van 0:05 tot 0:08 en van 1:46 tot 1:48.
    van 0:30 tot 0:33.
    van 0:00 tot 0:50, van 1:54 tot 1:57 en van 3:07 tot 3:17.
    van 0:03 tot 0:05, van 1:08 tot 1:09, van 1:21 tot 1:24, van 1:48 tot 1:54, van 2:07 tot 2:09 en van 2:52 tot 2:54.
    Tekst:
    - One girl.
    - Mistreated by her dad.
    - She finds help and lives with a foster family.
    - Her life changed when she met him.
    - How will the story end?
    - Aan het eind: 'Heal My Heart' written by RAYKEHORAN
    Achtergrondmuziek: http://www.youtube.com/watch?v=MPPfCJ9FlAA


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Met wat download jij je filmpjes en in welk bestandstype is dat?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    I love it <3
    Dank je :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Passerby schreef:
    Met wat download jij je filmpjes en in welk bestandstype is dat?


    Ik download de filmpjes met een youtube downlaoder, en ik heb, om eerlijk te zijn geen idee welk bestandstype het is


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Ik download de filmpjes met een youtube downlaoder, en ik heb, om eerlijk te zijn geen idee welk bestandstype het is
    maak je het in windows movie maker?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)maak je het in windows movie maker?

    In windows live movie maker, anders kan hij jammer genoeg niet op youtube.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Naam story: Leef voor me
    Samenvattingemetria Avalon Smith lijdt aan een chronische pancreasontsteking ook wel pancreatitis genoemd. Ze zal sterven als er niet snel een oplossing komt. Als ze geluk heeft leeft ze nog een maand, anders sterft ze vroeger tenzij natuurlijk dat er een pancreas geschikt voor haar beschikbaar is, wat onwaarschijnlijk is.

    Harry Edward Styles, zit in een wereld beroemde band, One Direction. Zijn leven lijkt perfect, tot de dag dat zijn broer om het leven komt in een auto-ongeval. Hij is zo verdrietig dat hij met de band wil stoppen en hij beweert dat niemand hem begrijpt. Zeker wanneer zijn ouders hem vertellen, dat ze de organen van zijn broer hebben weg gegeven. Hij kan niet leven met de gedachten dat zijn broer in iemand anders verder leeft.

    Uiterlijk hoofdpersonen: Demi Lovato/ Harry Styles en natuurlijk rest van de band
    Beroemdheden?: Harry Styles en de rest
    Fragmenten uit: videoclips 1D, greys anatomy met Demi, en de rest heb ik geen idee
    Geschreven in: het nederlands maar de trailer mag in het engels zijn

    CarrotNiall schreef:
    (...)
    In windows live movie maker, anders kan hij jammer genoeg niet op youtube.
    Oh ik kan niet met live movie maker werken. Wel nog met de oude. Kan je een link geven van je downloader, want mijn ouden deed het niet meer en nu wil ik terug eentje met goede kwaliteit. :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?