• De titel zegt het.
    Ik heb nog maar een voorbeeld en dat is de eerste die ik ooit gemaakt heb, en dat is deze:


    Als je een trailer wilt, mag je het altijd vragen.
    Ik weet niet hoelang het duurt om ze af te hebben want ik werk er alleen aan als ik er tijd voor heb
    vanaf vandaag 01-01-2012 maak ik de trailers alleen als je de beelden die er in moeten ook naar mij stuurt (denk aan linken van youtube of foto's)
    Als je foutloze ENGELSE teksten wilt zul je zelf de tekst moeten sturen, vanwege mijn dyslexie kunnen er fouten inzitten namenlijk.
    Dus als je een wilt vraag maar aan.



    Wachtrij
    - Gemeinsam Link
    - Sheffield Klik
    - RAYKEHORAN klik
    - HEStyles linkie
    - ColouredWind number 2
    - Mermaids link
    - Riverfire
    - vezz
    - Philyra


    groen is af
    rood is mee bezig

    Ik kan er allen in het weekend aan werken, vanwege school en omdat alle programma's op mijn laptop staan die ik doordeweeks niet mag overdag.

    De shop is open!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 15:09 ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Naam story: Caged freedom
    Er zijn twee hoofdpersonages, maar voor geen van beiden hebben we een uiterlijk. Celebrity, zowel Georg Listing als Tom Kaulitz. Het engelse zinnetje dat er bij staat, zou ik graag in het begin hebben. (When your dreams live along the dead and your path is chosen for you, trust love to heal all the wounds)
    Een meer, euhm, treurige sfeer, misschien van onderdrukking. De korte inhoud:
    The meisjes, Marie & ..., leven beiden bij hun ouders. Terwijl Marie altijd moet studeren en geen vrije tijd heeft, is ... gelimiteerd in keuze van man. Tom wilt ... ten huwelijk vragen, maar moet daar toestemming voor hebben van ...'s vader. Deze vind Tom niet goed genoeg. Tom doet er alles aan om vader's goedkeuring te krijgen.