• De titel zegt het.
    Ik heb nog maar een voorbeeld en dat is de eerste die ik ooit gemaakt heb, en dat is deze:


    Als je een trailer wilt, mag je het altijd vragen.
    Ik weet niet hoelang het duurt om ze af te hebben want ik werk er alleen aan als ik er tijd voor heb
    vanaf vandaag 01-01-2012 maak ik de trailers alleen als je de beelden die er in moeten ook naar mij stuurt (denk aan linken van youtube of foto's)
    Als je foutloze ENGELSE teksten wilt zul je zelf de tekst moeten sturen, vanwege mijn dyslexie kunnen er fouten inzitten namenlijk.
    Dus als je een wilt vraag maar aan.



    Wachtrij
    - Gemeinsam Link
    - Sheffield Klik
    - RAYKEHORAN klik
    - HEStyles linkie
    - ColouredWind number 2
    - Mermaids link
    - Riverfire
    - vezz
    - Philyra


    groen is af
    rood is mee bezig

    Ik kan er allen in het weekend aan werken, vanwege school en omdat alle programma's op mijn laptop staan die ik doordeweeks niet mag overdag.

    De shop is open!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 15:09 ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Naam story: Caged freedom
    Er zijn twee hoofdpersonages, maar voor geen van beiden hebben we een uiterlijk. Celebrity, zowel Georg Listing als Tom Kaulitz. Het engelse zinnetje dat er bij staat, zou ik graag in het begin hebben. (When your dreams live along the dead and your path is chosen for you, trust love to heal all the wounds)
    Een meer, euhm, treurige sfeer, misschien van onderdrukking. De korte inhoud:
    The meisjes, Marie & ..., leven beiden bij hun ouders. Terwijl Marie altijd moet studeren en geen vrije tijd heeft, is ... gelimiteerd in keuze van man. Tom wilt ... ten huwelijk vragen, maar moet daar toestemming voor hebben van ...'s vader. Deze vind Tom niet goed genoeg. Tom doet er alles aan om vader's goedkeuring te krijgen.
    Wanneer Marie, door haar vriendje, (Georg Listing), opstandiger word. Schiet dit in het verkeerde keelgat bij haar vader. Die behandelt haar zelfs nog strenger.

    Can love heal all the wounds?

    Oh en je mag zelf het nummer kiezen.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Dat is mooi gemaakt. Skinny love, right?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Naam story: Oh how I wish 'Zayn Malik
    About: Noelle Styles is het zusje van Harry Styles. Een van de vijf jongens van One Direction. Vanaf hun eerste ontmoeting had ze al een crush op Zayn Malik. Een nadeel; Zayn heeft een vriendin. Rebecca. Noelle komt erachter dat Rebecca niet zo is als ze zich voordoet en probeert Zayn ervan te overtuigen hoe ze echt is. Nu is de vraag alleen, of Zayn het geloofd.

    Ik heb verder niet echt filmpjes opgezocht, omdat ik heel weinig tijd had. Maar het liedje dat je kunt gebruiken: 'I wish - One Direction'


    To infinity and beyond •

    Mraz schreef:
    Dat is mooi gemaakt. Skinny love, right?

    Ja en mine van Taylor Swift, vanwege de kindjes :P

    Gemeinsam zei op 26 nov 2011 - 15:05:

    Naam story: Caged freedom
    Er zijn twee hoofdpersonages, maar voor geen van beiden hebben we een uiterlijk. Celebrity, zowel Georg Listing als Tom Kaulitz. Het engelse zinnetje dat er bij staat, zou ik graag in het begin hebben. (When your dreams live along the dead and your path is chosen for you, trust love to heal all the wounds)
    Een meer, euhm, treurige sfeer, misschien van onderdrukking. De korte inhoud:
    The meisjes, Marie & ..., leven beiden bij hun ouders. Terwijl Marie altijd moet studeren en geen vrije tijd heeft, is ... gelimiteerd in keuze van man. Tom wilt ... ten huwelijk vragen, maar moet daar toestemming voor hebben van ...'s vader. Deze vind Tom niet goed genoeg. Tom doet er alles aan om vader's goedkeuring te krijgen.
    Wanneer Marie, door haar vriendje, (Georg Listing), opstandiger word. Schiet dit in het verkeerde keelgat bij haar vader. Die behandelt haar zelfs nog strenger.

    Can love heal all the wounds?

    Oh en je mag zelf het nummer kiezen.

    Ik begin er vanavond aan, heb je nog bepaalde filmpjes op youtube die ik er in kan verwerken?
    Weet niet echt wat voor filmpjes daar goed bij passen, maar anders doe ik gewoon mijn best =)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Naam story: Another colour fades to grey.
    Acht hoofdpersonages, de 5 One Direction boys en 2 blondines en 1 brunette. Brunette heeft het uiterlijk van Victoria Justice, blondines onbekend. Graag het begin vrolijk, met de beste tijden die ze als vrienden kunnen hebben, maar het word dus steeds treuriger met ruzies die de vriendschap bederven. Misschien aan het einde heel groot de tekst: WILL THIS FRIENDSHIP SURVIVE? ofzoiets.
    Muziek maakt niks uit


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    CarrotNiall schreef:
    (...)
    Ik begin er vanavond aan, heb je nog bepaalde filmpjes op youtube die ik er in kan verwerken?
    Weet niet echt wat voor filmpjes daar goed bij passen, maar anders doe ik gewoon mijn best =)

    Ik zal er even achter zoeken.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Sheffield schreef:
    Naam story: Oh how I wish 'Zayn Malik
    About: Noelle Styles is het zusje van Harry Styles. Een van de vijf jongens van One Direction. Vanaf hun eerste ontmoeting had ze al een crush op Zayn Malik. Een nadeel; Zayn heeft een vriendin. Rebecca. Noelle komt erachter dat Rebecca niet zo is als ze zich voordoet en probeert Zayn ervan te overtuigen hoe ze echt is. Nu is de vraag alleen, of Zayn het geloofd.

    Ik heb verder niet echt filmpjes opgezocht, omdat ik heel weinig tijd had. Maar het liedje dat je kunt gebruiken: 'I wish - One Direction'


    Kunnen er filmpjes van 1D in, of alleen van Zayn?
    ik zal sws wel even wat beelden van Noelle opzoeken
    (heb echt zin om deze te maken, hou van 1D en met dat liedje moet het wel lukken ;) )


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Kunnen er filmpjes van 1D in, of alleen van Zayn?
    ik zal sws wel even wat beelden van Noelle opzoeken
    (heb echt zin om deze te maken, hou van 1D en met dat liedje moet het wel lukken ;) )


    Het liefste van Zayn, maar er mogen ook wel beelden van 1D zelf in (: Noelle het liefste met bruine haren, maar blond mag ook (:
    Hihi. Ik ben benieuwd. <3


    To infinity and beyond •

    Naam story: Who Owns My Heart || The Hunger Games
    Hoofdpersonen: Er zijn drie hoofdpersonen. Daniël (Ian Harding), Arléne(Lucy Hale) en Danny(Taylor Lautner)
    Het verhaal: Arléne woont in District 12 en dan ook nog in de Laag. Het is het jaar van de 100ste Hongerspelen en dit jaar worden Arléne en Daniël de tributen van District 12, maar Daniël is gaar beste vriend en hoe kan ze die vermoorden? Daniël blijkt al jaren verliefdt te zijn op Arléne en Arléne laat ook merken dat ze hem leuk vindt. Maar na de intervieuws krijgt ze de opdracht van Haymitch om te doen alsof ze verliefdt is op Danny, een andere tribuut. Zal de liefde van Daniël en Arléne overleven?
    Ik heb nog niet echt naar filmpjes gezocht, maar dan wel graag filmpje van Lucy Hale, Taylor Lautner, Ian Harding, Sasha Pieterse, (een huilende) die ene actrice van Rizzoli & Isles die Jane Rizzoli speelt ik ben haar naam even vergeten, Dakota Fanning en Elle Fanning.
    De tijd maakt niet echt uit, maar het liefst een trailer waar je de verhaallijn uit kunt halen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    0:04-0:06 (Wanneer ze zich omdraait) & 0:10, wanneer ze zucht boven haar boeken.

    0:09 -0:13, zo een beetje het geruzie
    vanaf 1:10 tot 1: 18
    Ik ga straks even verder zoeken


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Gemeinsam schreef:
    0:04-0:06 (Wanneer ze zich omdraait) & 0:10, wanneer ze zucht boven haar boeken.

    0:09 -0:13, zo een beetje het geruzie
    vanaf 1:10 tot 1: 18
    Ik ga straks even verder zoeken


    Ik heb hem af, ben er zelf niet echt mega blij mee, het wou namelijk niet echt goed lukken, hoop dat je het goed vind. ;)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Sheffield schreef:
    Naam story: Oh how I wish 'Zayn Malik
    About: Noelle Styles is het zusje van Harry Styles. Een van de vijf jongens van One Direction. Vanaf hun eerste ontmoeting had ze al een crush op Zayn Malik. Een nadeel; Zayn heeft een vriendin. Rebecca. Noelle komt erachter dat Rebecca niet zo is als ze zich voordoet en probeert Zayn ervan te overtuigen hoe ze echt is. Nu is de vraag alleen, of Zayn het geloofd.

    Ik heb verder niet echt filmpjes opgezocht, omdat ik heel weinig tijd had. Maar het liedje dat je kunt gebruiken: 'I wish - One Direction'

    Ik heb hem af..
    Hoop dat je hem leuk vind, ik vind hem zelf opzich best wel mooi (A)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ooh, ik wil er ook wel een. Lijkt me leuk om te zien wat je ervan maakt (:

    Hier is de link naar het verhaal (: Het gaat vooral om de twee hoofdpersonages Charlotte (kortweg Charlie) en Caleb. Charlie heeft blond haar tot over ongeveer een paar centimer onder haar schouders en bruine ogen, Caleb donkerbruin haar en blauwe ogen (voor als je van die beschrijving clips kunt vinden ^^). Het liedje New York van Snow Patrol of The Garden Rules van Snow Patrol, wat jij mooier vindt er waar je beter mee kunt werken, haha (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ga morgen wel eens even info geven (:


    all I want is the taste that your lips allow

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Ik heb hem af, ben er zelf niet echt mega blij mee, het wou namelijk niet echt goed lukken, hoop dat je het goed vind. ;)

    De story heeft niets te maken met ballet of zo, maar toch bedankt voor proberen.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz