Normaal ben ik niet zo iemand die huilt als iemand anders huilt. Maar dit brak echt mijn hart toen hij het zo openbaar vertelde in die documentaire. Dit is overigens het stuk waar ik het over heb.
Midna schreef:
Geen idee wat hij gaat zeggen ;$ -te lui om te kijken-
Kan iemand het mij vertellen ? (:
Ze hadden hun eerste optreden. Harry had een solo aan het einde met wat uithalen, maar had moeite met zijn ademhaling te controleren waardoor hij - dat vond hij zelf - het optreden verkloot had.
Na het optreden ging hij online kijken, want mensen zeiden en hij verteld daarover in die documentaire - het is dus al een tijd geleden gebeurd - maar hij werd best wel emotioneel en huilde ..
Ze hadden hun eerste optreden. Harry had een solo aan het einde met wat uithalen, maar had moeite met zijn ademhaling te controleren waardoor hij - dat vond hij zelf - het optreden verkloot had.
Na het optreden ging hij online kijken, want mensen zeiden en hij verteld daarover in die documentaire - het is dus al een tijd geleden gebeurd - maar hij werd best wel emotioneel en huilde ..
Ahwww, niet iedereen is perfect.. + iedereen heeft wel eens een slechte dag, toch?
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Don't worry baby, I love you! <333
Awh, het was gewoon hartverscheurend om te kijken hoe hij huilde. ):
Ik snap niet waarom mensen hem haten, hij heeft toch niets gedaan?
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.