• Hi guysss,

    Ik heb zeg maar een vraag, komen jullie ooit van onzuiverheden of puistjes af? En op wat voor manier dan? Ik heb er vaak op mijn kin en ze maken me boos. :c
    Dus, iemand tips om ze te laten verdwijnen mwihih?

    xoxo.


    Smile and live.

    Ik heb ook altijd puistjes/mee-eters. Ik doe er altijd heel veel poeder overheen zodat je ze niet meer ziet. :Y)
    Maar dat is geen goede oplossing, eigenlijk heb ik daar geen tips voor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ervaring deskundige hierzooo.
    NIET ERAAN TE ZITTEN. Hoe verleidelijk het ook is, behalve als de puist zegmaar 'rijp' is, dus écht met een duidelijk wit puntje erop. Anders er écht vanaf blijven, daar wordt het alleen maar geïrriteerd, ontstoken en rood van. geloof me. :D


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ervaring deskundige hierzooo.
    NIET ERAAN TE ZITTEN. Hoe verleidelijk het ook is, behalve als de puist zegmaar 'rijp' is, dus écht met een duidelijk wit puntje erop. Anders er écht vanaf blijven, daar wordt het alleen maar geïrriteerd, ontstoken en rood van. geloof me. :D


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    speciaal spul er op zouik zeggen zoals ganier of clearasiel


    bieber fever

    Ik heb een zuivere huid. Dus ik heb geen pukkels ;d.
    Ik was mn gezicht iedere ochtend, en ik douche me iedere dag. (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Verzorg het elke avond? Ik heb nooit puistjes :3


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Helaas, het is me in die zeven jaar nog steeds niet gelukt. (cat)


    Life is hard and then we die

    Ga naar de apotheek. Echt dat helpt. Mijn moeder die werkt in een apotheek, en die heeft zo'n creme voor mij meegenomen. En ohgod. Wat ben ik blij dat ik het heb. Het is echt een wondermiddel (:

    - Goed je gezicht wassen
    - Clindamycine Lotion

    De tweede is zeker aan te raden. Ik gebruikte het zelf ook. Na ongeveer 5 dagen werd het veel minder, en daarna had ik ook minder last van puistjes. Omdat er antibiotica in dat medicijn verwerkt zit en nog een stofje. Die verminderen de aanmaak van talg, waardoor er dus minder puistjes komen.


    26 - 02 - '16