• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Is Carlisle ergens nodig? Of Jane? Of Sam?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [kweenie miss slim want bella en emmet vecdhten tegen 2 vamp s claudia en nog een, bellas arm licht eraf en ze gaat straks miss. verbrand worxen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    De man keek me grijnzend aan. 'Emmett' riep ik verschrikt. Hij draaide zich om en ik riep hem nog een keer. Hij werd van achteren gegrepen dor Claudia. De man keek me nog steeds aan. Hij liep langzaam op me af. 'Laat hem vrij' riep ik boos. Hij keek me raar aan. 'Als jij hierheeen komt laat ik hem vrij.' hij kek me gemeen aan. 'Ndee bella neit doen' schreeuwde Emmett. TOc luisterdei k neit en liep naar hem toe. Hij trok mijn andere arm eraf en ik schreeuwde van pijn. Gelukkig lieten ze Emmett wel los. Hij mocht niet dood gaan hij had een gelukkkig leven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Carlisle komt ingrijpen, maar waar zijn ze? In het bos?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ze zijn bij een beekje ergens in de bergen. adnrs rent emmet naar je toe en wordt bells in stukjes geschuurd. ze kan geheeld worden]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Maar is die persoon die Emmett speelt dan online? Dan kan die Carlisle even komen halen *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [nee dat neit dusja doe maar alsof het gebeurdxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oké, dan ga ik nu typen]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [is goed.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Esmé en ik waren nog geen uurtje terug, of een paniekerige Emmett kwam het huis binnengestormd om te vertellen dat Bella werd aangevallen in de bergen en onze hulp hard nodig had.
    Ik aarzelde geen moment, gooide alle tassen en koffers achteloos neer en rende in de richting van de bergen, zo snel ik kon.
    "Bella? Bells?" riep ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bella
    Nu werden mijn benen een voor een kapot gescheurd. Ik gilde het weer uit. Verdomme ik wist dat ik de dood verdient had maar zo langzaam en pijnlijk. Nee dat toch ook weer niet. Ik hoorde Carlisle's stem schreeuwen. 'Carlisilse' gilde ik terug. Zou hij me komen helpen. WEer een pijnlijke steke. ANdere been eraf. En nyu zou carlisle optijd zijn voor ze me verbrande?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Het antwoord kwam van links en meteen veranderde ik mijn koers, sprintte naar de bron van het geluid.
    Ik zag Bella, met afgerukte ledematen en een vampier die er lachend bij stond, klaar om haar verder te verscheuren.
    Meteen sprong ik op de vampier af, smeet haar meters ver weg tegen een rots.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bella
    Ineens werd Claudia weggesmeten. 'Carlisle' zei ik zacht. IK ademde gejaagd ondanks dat ik helemaal geen zuurstof nodig had. Dit koste best veel kracht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    "Bella," ik liep naar haar toe, knielde bij haar neer en onderzocht met een snelle blik haar zwaar gehavende lijf. Als ik snel handelde, dan zou alles wel weer goed komen.
    "Ik moet je hier weghalen." zei ik, half tegen haar, half tegen mezelf. Eerst verzamelde ik de afgerukte ledematen en tilde toen Bella op in mijn armen, klaar om terug te rennen naar het huis waar ik haar veel beter kon behandelen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    Ik knikte moeizaam naar Carlisle. Hij pakte wat ledematen van mij. Ik deed mijn ogendicht wat net iets lekker was. Alsof ik sliep het gaf net iets meer rust dan open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan