• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, het was leuk op school

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

Iedereen in de RPG leeft.

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

Feel the fire, but do not succumb to it.

Madeline
    ‘Je leek anders geen probleem te hebben. Luister, Seth. Ik dacht dat jij anders was dan Alex. Maar je bent gewoon dezelfde jongen als iedere jongen. Ik neem de bus wel.’ Ze krabbelde onhandig overeind, en plofte toen neer op de bank. Haar zij protesteerde ferm, maar ze hield zich in, en pakte haar kleding vast.

Need to go :<
    xx Tot morgen xx

Seth
    "ik ben wel anders dan Alex maar ik werd uitgedaagt en ja dat was stom van me maar ik ga je wel naar huis brengen want ik wil niet dat je iets overkomt." ik hielp haar overeind en keek naar haar. ze zag er nogal bleekjes uit en ik vroeg me af of ze.zou flauw vallen. "waarom was jessica zo boos, ik wist al dat het een kreng was maar dit had ik nooit van haar verwacht."

Leave schreef:
    Need to go :<
    xx Tot morgen xx

me 2 tot morgen! xxx <33

Madeline
    Ze zuchtte. ‘Jessica hoorde van een meisje dat ik met jou naar de prom zou gaan, of zoiets. Het is me een raadsel hoe ze er achter is gekomen, maar goed, Jessica wilde natuurlijk wraak.’ Mompelde ze hoofdschuddend. Jessica was een raar kind zonder enig besef van wat ze aanricht.

[Zeg, gaat het de kant op dat Madeline en Seth samen inprenten? D:]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

[ Volgens mij waren ze al ingeprent ;) & Ik ben rebecca Black niet meer, maar kheb 2 verzonnen personages ;DD Florence en Jamy ^^. Emmett hou ik wel hoor! xD]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Seth
    ik schud mijn hoofd. ik kon jessica niet uitstaan. "ik ga wel even weg zodat je je kan omkleden." ik kon het niet laten en drukte even snel een kus op haar voorhoofd.

Madeline
    Ze trok haar wenkbrauwen verrast op, en kleedde zich maar verdoofd om, om vervolgens haar jas dicht te ritsen en haar fietssleutels tevoorschijn te halen, en haar tas op te pakken, voor ze naar buiten liep.

Seth
    Ik liep terug naar mijn spullen pakte mijn kleren en kleden me in de jongens kleed kamer om. Ik droeg een jeans met een zwart shirt en gympen. Niet bepaald goed met dit weer hier maar ik kon er tegen. Ik pakte mijn jas en bleef voor de meisjes kleed kamer op Madeline wachten.

[Geen gecreëerde personages en gewone personages samen! Dit is niet volgens de regels!]

[ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 11:40 ]

Ex astris, sciencia

[Oh en, waar kan ik invallen?]

Ex astris, sciencia

[hoi mensen ik ben er weer ik ga ff tas utipakken en trug lezen]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[Hoi, hebben jullie me gemist? 8D]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[weet ik niet ik wa swer ook niet]

Change is for weirdos ~ Niall Horan