• Jajaa,, ben ik weer. Gisteren had ik een topic geopend met rollen voor deze serie:
    Het gaat over een coole chick, Charissa die samen met haar BF by Pimp My Ride werkt. Coolste baan die er is natuurlyk. Dag in dag uit komen er verschillende wrakken langs die zy dan binnen een bepaalde tyd weer geheeld om moeten toveren tot een prachtauto! Op een dag komt er een busje langs. Helemaal kapot. Het is een band busje van de band ' Tokio Hotel '. Charissa en haar Team gaan aan de slag en toveren het busje helemaal om. Maar wat gebeurt er als ze verliefd word op 1 van de bandleden van het busje?
    Deze rollen heb ik uiteraard ook verdeelt. En hier zyn dus de bekendmakingen. MAAR wil jy nog een rol? Bedenk dan zelf even welke rol en zet dat dan hier neer. Zet minimaal 1 idee of meerdere als je écht een rol wilt. Als ik het eens ben met deze rol dan kryg je hem. Meerdere rollen in de serie zyn toegestaan.

    Dit zyn/waren de bekenmakingen voor de mensen die al een rol hebben. Dit heb ik gister ook neergezet maar voor wie het nog niet door had. Kan je hier ook ff kyken..
    1=pam1iris (Vriendin Andreas)
    2=LilPrincess(Vriendin Tom)
    3=TomSexx(Vriendin Georg)
    4=BiLlPrInCeSs( BF Gustav)
    5=xLovesBill (Vriendin Gustav)
    6=TOMSDICK ( Hoofdrol)
    7=KimxGeorg( BF Bill)
    8=xNIJNTJE(BF Hoofdrol+ Vriendin Alex Evans)
    9=sayXkiss(BF Hoofdrol+ Bf TH + Vriendin??? GEEN TH OF ANDREAS OF ALEX EVANS! WIE WIL JE?)
    10=LOLLIPOPx(Dochtertje Bill pas 5 jaar x])
    11=BkXxX(BF Andreas)

    wil jy nog een rol? Bedenk dan zelf even welke rol en zet dat dan hier neer. Zet minimaal 1 idee of meerdere als je écht een rol wilt. Als ik het eens ben met deze rol dan kryg je hem. Meerdere rollen in de serie zyn toegestaan.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    HELL YEAH Hoofdrol x'D Thnxs Honey.x333


    *He's the one.

    Noo Honey,, TnQuu (H) x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dankjee^^

    Aaauwhch! Mijn tanden =[

    EN NU SNEL GAAN SCHRIJVEN heb niks meer om te lezen !!<3

    Dankjee n_n kan niet wachtenn!!


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Sgatje ik heb dus echt geen flauw idee van wie ik vriendin wil worden, maar ik heb wel een super coole rol! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Sgatje ik heb dus echt geen flauw idee van wie ik vriendin wil worden, maar ik heb wel een super coole rol! ^^


    Is er niet iemand die je nog leuk vindt?
    Byv
    Orlando Bloom
    Vin Diesel
    Enz.. :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Deel 1 is er van...



    Pimp my ride, Girls[TH]

    Hier een link naar de serie:
    http://www.quizlet.nl/quiz/223794/pimp-my-ride-girlsth/


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Is er niet iemand die je nog leuk vindt?
    Byv
    Orlando Bloom
    Vin Diesel
    Enz.. :P


    Achneeij ik kan niet egt op iemand komen! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...