• Ik en mijn vriendinnen hebben een heel ritueel voor dat we uitgaan.

    1.Eerst schoppen we de jongens mijn huis uit (die zich vervolgens gaan klaarmaken bij Mike thuis)
    2.Dan gaan we 1 voor 1 douchen.
    3.Dan gaan we ellkaar outfits aantrekken elkaar de haren doen en elkaars make-up doen.
    4.Dan bellen we de jongens.
    5.Bestellen wat eten.
    6.in de taxi stappen.

    Hooligan schreef:
    Ik vraag me altijd af waar jou ouders zijn in zulke processen, maar dat kan ook aan mij liggen.
    Ik ga niet uit. Cause I hate people.


    Die zitten op de bank en kijken na hoe wij het huis op stelten zetten in een poging op tijd klaar te zijn.

    Hale schreef:
    (...)

    Wij gaan na de keet of na de soos.

    Of na peppermil of apollo.

    Als er jeugdavonden zijn.


    Oooooooooooooh. Haha, oké, dat geeft me een iets beter beeld van jou, ongeveer.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 20:03 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Oooooooooooooh. Haha, oké, dat geeft me een iets beter beeld van jou.



    En dat beeld is?

    NOURRY schreef:
    (...)

    Oooooooooooooh. Haha, oké, dat geeft me een iets beter beeld van jou, ongeveer.



    Antwoord?

    Hale schreef:
    (...)


    En dat beeld is?


    - Naar aanleiding van al jou topics, en dat zijn er heel wat, heb ik vernomen dat je blowt, in een achterwijk woont wat meer op een ghetto lijkt als ik je verhalen moet geloven. Je hebt gevochten in een dicotheek, bent jaloers op de vriendin van je broer, hebt een vriend die in de bak zit, volgens jou onschuldig. En is het een wereldwonder dat Snoop Dogg kan fietsen. En ik heb meer dan de helft van al jouw topics nog niet eens gelezen, dus jou leven is gewoon een en al Jersey Shore. Maaaaaar, vat het niet te persoonlijk op, maybe verzin je het allemaal en vind je het awesome om zo geliefd te zijn op Q. & mischien zijn dit allemaal vooroordelen van me, maar ja, wat verwacht je anders van iemand, die een online dagboek op Q heeft?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    - Naar aanleiding van al jou topics, en dat zijn er heel wat, heb ik vernomen dat je blowt, in een achterwijk woont wat meer op een ghetto lijkt als ik je verhalen moet geloven. Je hebt gevochten in een dicotheek, bent jaloers op de vriendin van je broer, hebt een vriend die in de bak zit, volgens jou onschuldig. En is het een wereldwonder dat Snoop Dogg kan fietsen. En ik heb meer dan de helft van al jouw topics nog niet eens gelezen, dus jou leven is gewoon een en al Jersey Shore. Maaaaaar, vat het niet te persoonlijk op, maybe verzin je het allemaal en vind je het awesome om zo geliefd te zijn op Q. & mischien zijn dit allemaal vooroordelen van me, maar ja, wat verwacht je anders van iemand, die een online dagboek op Q heeft?



    Are you kidding me?

    Ik blow niet 100066663333 x en zo ja laat maar zien waar ik dat gezegd heb.
    Ja donderberg roermond.
    Ik ben niet jaloers op der.
    1 vriend in de bak die onschuldig is waar heb je het over?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 20:14 ]

    LOVEANNABETH schreef:
    Vaak hou ik mijn kleren van die dag gewoon aan, doe een extra laag mascara op en voilá.


    Hope goes lost but never dies.

    Hale schreef:
    (...)


    Are you kidding me?

    Ik blow niet 100066663333 x en zo ja laat maar zien waar ik dat gezegd heb.
    Ja donderberg roermond.
    Ik ben niet jaloers op der.
    1 vriend in de bak die onschuldig is waar heb je het over?


    Tariq?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    - Naar aanleiding van al jou topics, en dat zijn er heel wat, heb ik vernomen dat je blowt, in een achterwijk woont wat meer op een ghetto lijkt als ik je verhalen moet geloven. Je hebt gevochten in een dicotheek, bent jaloers op de vriendin van je broer, hebt een vriend die in de bak zit, volgens jou onschuldig. En is het een wereldwonder dat Snoop Dogg kan fietsen. En ik heb meer dan de helft van al jouw topics nog niet eens gelezen, dus jou leven is gewoon een en al Jersey Shore. Maaaaaar, vat het niet te persoonlijk op, maybe verzin je het allemaal en vind je het awesome om zo geliefd te zijn op Q. & mischien zijn dit allemaal vooroordelen van me, maar ja, wat verwacht je anders van iemand, die een online dagboek op Q heeft?

    +1


    Hope goes lost but never dies.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Tariq?


    Tarik.

    Ik heb niet gezegd dat hij onschuldig maar dat het heel onrechtvaardig is hoe hij behandeld is.

    Hale schreef:
    (...)


    Are you kidding me?

    Ik blow niet 100066663333 x en zo ja laat maar zien waar ik dat gezegd heb.
    Ja donderberg roermond.
    Ik ben niet jaloers op der.
    1 vriend in de bak die onschuldig is waar heb je het over?


    1. Ik heb het ergens gelezen, en zoals ik al zei, mischien oordeel ik wel te snel, er gaat wel meer over jou rond, hoor.
    2. Ik heb niet naar je adres gevraagd, zeg alleen dat het op een achterwijk in New York lijkt. Of een ghetto whatever. (:
    3. Nee, tuurlijk niet. Aan je topic was dat ook te zien ja, hoe lovend je was over d'r.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 20:21 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    1. Ik heb het ergens gelezen, en zoals ik al zei, mischien oordeel ik wel te snel, er gaat wel meer over jou rond, hoor.
    2. Ik heb niet naar je adres gevraagd, zeg alleen dat het op een achterwijk in New York lijkt. Of een ghetto whatever. (:
    3. Nee, tuurlijk niet. Aan je topic was dat ook te zien ja, hoe lovend je was over d'r.



    Wat gaat er allemaal over mij rond dan?

    Ik ga niet uit (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    *kuch*
    Nu weer ontopic :)?
    In GB verder a.u.b.


    Life is hard and then we die

    Hale schreef:
    (...)


    Wat gaat er allemaal over mij rond dan?

    You are kidding? Right?