• Ik en mijn vriendinnen hebben een heel ritueel voor dat we uitgaan.

    1.Eerst schoppen we de jongens mijn huis uit (die zich vervolgens gaan klaarmaken bij Mike thuis)
    2.Dan gaan we 1 voor 1 douchen.
    3.Dan gaan we ellkaar outfits aantrekken elkaar de haren doen en elkaars make-up doen.
    4.Dan bellen we de jongens.
    5.Bestellen wat eten.
    6.in de taxi stappen.

    Peeta schreef:
    Ik ga nooit uit, maar ik woon zo dicht bij de stad dat ik geen taxi nodig heb :3 -En ik heb een hele aardige vader die je om 3 uur s'nachts uit Utrecht haalt-


    niet iedereen heeft geld voor een taxi he ;)

    Frigga schreef:
    Ik ga nooit uit, als ik ga dan doe ik even mijn haar en make-up goed en klaar.
    Ik snap niet waarom je zoveel moeite zou doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Templesmith schreef:
    Aanstellers, mijn vriendinnen en ik gaan ook met de taxi. (cat)
    Jaloers, omdat jullie 's nachts op de fiets terug moeten gaan?


    Lolol, omdat jij ook met de taxi gaat, zal iedereen het nu zeker normaal vinden.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Lolol, omdat jij ook met de taxi gaat, zal iedereen het nu zeker normaal vinden.


    +10

    HOU OP OVER DIE TAXI!


    JA IK GA MET EEN TAXI UIT EN NU KLAAR!

    Hale schreef:
    HOU OP OVER DIE TAXI!


    JA IK GA MET EEN TAXI UIT EN NU KLAAR!


    -facepalm- Ga jij dan naar Safe?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Lolol, omdat jij ook met de taxi gaat, zal iedereen het nu zeker normaal vinden.

    Er gaan heel veel mensen met de taxi(joehoe)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    een taxi is helemaal niet duur als je met meerdere gaat(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LOVEANNABETH schreef:
    (...)
    Er gaan heel veel mensen met de taxi(joehoe)


    Dat weet ik ook wel, want ik ga zelf ook met de taxi. Alleen schijnen mensen hier dat een wereldwonder te vinden. I don't what the fucking problem is..

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 19:50 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    LOVEANNABETH schreef:
    (...)
    Er gaan heel veel mensen met de taxi(joehoe)

    Nou ik ken niemand, tenzij ze na Duitsland gaan omdat het dan wel moet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NOURRY schreef:
    (...)

    -facepalm- Ga jij dan naar Safe?


    Safe?

    C18 schreef:
    Zo'n taxi kan best meevallen qua kosten als je samen gaat. Ik doe het zelf ook wel eens als ik van Atak terug moet naar het huis van een vriend van me. Nou, dan zijn we vaak met vier man, soms drie. Terugrit kost ook zo'n 12 euro. 12 : 4 = 3 euro pp als je samen gaat. Best te doen en het bespaart me drie kwartier terug lopen om vijf uur 's nachts.

    Ik vind 't onzin om moeilijk te gaan lopen doen omdat iemand met een taxi uitgaat. Als je de centen hebt om het te betalen, dan kun je het betalen. Easy as that. Zo zie ik 't tenminste :].
    Waarschijnlijk is dat dan anders aan die kant van het land omdat het bij jullie allemaal verspreid is + geen nachtbussen. Bij ons is het allemaal redelijk bij elkaar gelegen + nachtbussen (:


    Life is hard and then we die

    Hale schreef:
    (...)

    Safe?


    Discotheek voor jongeren tot 16 jaar. Jij bent 13/14/25?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vraag me altijd af waar jou ouders zijn in zulke processen, maar dat kan ook aan mij liggen.
    Ik ga niet uit. Cause I hate people.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Discotheek voor jongeren tot 16 jaar. Jij bent 13/14/25?


    Wij gaan na de keet of na de soos.

    Of na peppermil of apollo.

    Als er jeugdavonden zijn.