• Eindelijk weekend, mijn weekend zag er heeel zonnig uit maar ik weet niet of dat nog wel zo is :|
    Nouja gaan jullie nog leuke dingen doen ? Verjaardagen, afspreken, naar een andere stad toe of gewoon lekker het hele weekend leren ( uhum) nee maar lekker op Q ?
    Plaats een reactie (yeah)


    None

    Een hete vrijpartij houden met mijn bed.
    Slapen.


    Olive

    Zaterdag een feestje van mijn nicht die jarig is, en verder slapen, slapen, slapen en school.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jep morgenavond verjaardag bij mij thuis, vandaag gechillt met Sebas en morgen weeeer <3 Zondag werken & daarna Wicked met de musicalcrew van school <3


    Life is hard and then we die

    Mijn Opa en Oma komen op bezoek, grote boodschappen moeten gedaan worden, moet nog even het winkelcentrum in voor wat sinterklaasspul en ik wil de slaapkamers gaan omgooien.
    Zondag is hier standaard een luierdag.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Morgen naar de stad.
    Zondag naar de winterefteling


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vandaag heb ik voltigetraining. Morgen ga ik daarvan bijkomen :'D


    To live would be an awfully big adventure

    Vandaag: Niks doen, beetje rommelen in mijn huisje (Apartementje)
    Zondag: Werken (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Vandaag naar de ROC, kijken voor vervolgopleiding.
    En morgen ga ik naar jou toe. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gisteren heel erg lui gedaan. Vandaag naar toneel en m'n nichtje komt. Morgen huiswerk maken en naar een verjaardag.


    Me so good.

    gisteren ben ik naar de bios geweest.
    vandaag ga ik bij mijn vriendin logeren en vanavond ga ik met haar naar een mini musical.
    en morgen weet ik nog niet


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik had gisteravond een supriseparty, dus dat was wel leuk (: Vandaag doe ik niks, misschien vanavond nog uit, maar denk het niet. Morgen zie ik dan wel weer :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Leren, samenvattingen maken, huiswerk maken, kamer opruimen, meer leren,
    anders: eten, Quizlet, radio luisteren, filmpje kijken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oke dit had mijn weekend moeten worden:

    Vrijdag : naar de stad en daarna naar de film Breaking Dawn ( gaat niet door)
    Zaterdag: Eerst naar Tilburg ( gaat niet door) en sávonds een vriend van mij hier (heeel misschien maar waarschijnlijk dus niet )
    Zondag : vriendin hier ( enige wat door gaat -_- )


    None

    ik heb een schildpadtaart gemaakt, ben naar Twilight geweest
    Ik ga vanavond uit eten bij de griek
    En morgen ga ik heel veel huiswerk maken en quizletten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Utoya schreef:
    Een hete vrijpartij houden met mijn bed.
    Slapen.


    dit xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!