• Eindelijk weekend, mijn weekend zag er heeel zonnig uit maar ik weet niet of dat nog wel zo is :|
    Nouja gaan jullie nog leuke dingen doen ? Verjaardagen, afspreken, naar een andere stad toe of gewoon lekker het hele weekend leren ( uhum) nee maar lekker op Q ?
    Plaats een reactie (yeah)


    None

    Mijn vriend komt vanavond en dan morgen gaan we naar een verwencentrum. En voor de rest ga ik de hele tijd werken voor school


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Huiswerk & luieren ;d
    Misschien naar vrienden fzo (:

    Studeren, en naar een activiteit voor jongeren.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Vergaderen, schoolwerk, autorijden en scouts.

    Werken, voetballen en huiswerk..


    | Reality is for people that lack imagination |

    Werken en aan school werken lol oh en slapen


    As travars

    Kamer opnieuw verven.

    Nvm...

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 18:53 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Naar de opendag van de Universiteit van Utrecht, 's avonds oppassen en zondag lekker niks doen [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Defensive schreef:
    Oh, en wat ik nog meer ga doen: Ik ga de jongen van mijn dromen op zijn mond kussen en tegen hem zeggen dat we lang genoeg gewacht hebben, dat ik zeker weet dat ik verliefd op hem ben en dat we niet zo moeilijk hoeven doen. Dat we het gewoon gaan proberen :3


    Oehh lalala spannend zeg!
    Good luck!


    None

    Yurippe schreef:
    Kamer opnieuw verven.



    Leuk welke kleur ?


    None

    Ben nu aant oppassen, morgen ochtend om 9uur kapper, daarna als een gek naar voetbal en een afscheidsfeestje voor mijn coach (mijn vader) in elkaar zetten, alles versieren and stuff. Daarna voetballen en daarna nog ff de kantine in en verder met t feestje. En dan ga ik 's avonds met de vriendinnen van mijn broers iets gezelligs doen. En zondag ben ik lekker vrij.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ga vanavond nog een film kijken (: en mijn vriend komt als hij klaar is met werken.. En morgen gaan we 's middags samen iets doen, maar ik weet nog niet wat (: 's avonds moet hij werken, dus ga ik weer filmpje kijken denk ik :') en wat aan school doen en dan zondag vier ik mijn verjaardag ^^.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Leren, leren en nog eens: leren.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    krullenbolNT schreef:
    (...)

    Oehh lalala spannend zeg!
    Good luck!


    Thanks :') gaat vast wel lukken!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.