• Met een vriendin van mij. Ze zat in de eerste bij mij op school, en is kort na het begin van de tweede van deze school afgehaald door haar ouders. Dit leverde voor haar een groot probleem op, maar ze wist dat het moest; ze heeft immers ODD én PDD-NOS [autisme]. Nu is het een jaar later, en spreek ik haar na lange tijd weer. Ze is echt heel verdrietig, ze zit er na een jaar nog steeds over in dat ze bij ons weg moest.
    Verder hoor ik verhalen van haar wat er op school gebeurt. Ze wordt vreselijk gepest, ook door de leraren. Daarnaast is er één vrouw die haar ouders 'manipuleert' in een poging mijn vriendin te helpen. Daardoor gaat het er bij haar thuis steeds strenger aan toe, wat haar nog verdrietiger van. Ook wordt ze door haar ouders geslagen, steeds wanneer ze ruzie heeft.

    En nu weet ik gewoon niet meer wat ik hiermee moet. Iemand tips, alsjeblieft?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Awhh, wat ontzettend zielig. Maar ik zou echt niet weten wat jij hier aan zou kunnen doen..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Tjonge... echt heel naar voor dat meisje. Kan je haar niet voorstellen om met haar samen een weekendje te gaan logeren? Dan is ze in ieder geval eventjes weg van thuis en heeft ze wat afleiding. Wat je verder kan doen weet ik eigenlijk ook niet. Maar goed, je kan haar problemen moeilijk oplossen. Maar er voor zorgen dat ze eventjes weer een fijne tijd heeft kan altijd, niet?
    Veel sterkte en succes ermee, ook voor je vriendin.

    Kan ze dan niet beter weer bij jou op school komen? Zolang ze het redt qua cijfers en het leuker vindt, is daar toch niks mis mee?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Kan ze dan niet beter weer bij jou op school komen? Zolang ze het redt qua cijfers en het leuker vindt, is daar toch niks mis mee?

    Dat mag niet, ze is door haar ouders weggehaald, en van haar ouders mag ze dus niet terug.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik zou een vertrouwenspersoon op gaan zoeken. Wat een nklenklwaneg ouders, sorry.


    26 - 02 - '16