• Mijn moet is. Ee van overtuigt dat iedere tiener op de middelbare coltruien draagt. maar ik heb dus een gloedhekel aan die dingen. Wat dragen jullie in de winter? ik weet niet meemeer wat ik aan kan.........

    x


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Vesten met daaronder topjes of t-shirts en truien. (:


    Destroy what destroys you.

    Defensive schreef:
    Zelfde als in de zomer, maar dan met een vestje eroverheen, of wintertruitjes. Maar sowieso geen hoge hals, want dan voel ik me zo opgesloten!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Vanalles.


    <3

    Inviolable schreef:
    Een shirt met lange mouwen en daarover een t-shirt.. Of een vest en een t-shirt. Soms een trui (: En ik heb wel een coltrui, maar zo heel vaak heb ik die niet aan..


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Meestal een vest van de A&F of Hollister (die zijn zó lekker warm en zacht) met een topje, een hele dikke - grote cowl sjaal, skinnyjeans (met meestal een legging eronder want ik heb het stervens koud anders) en uggs, of vans met dubbele sokken.

    Heel veel laagjes over elkaar en sowieso géén coltrui.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Inviolable schreef:
    Een shirt met lange mouwen en daarover een t-shirt.. Of een vest en een t-shirt. Soms een trui (: En ik heb wel een coltrui, maar zo heel vaak heb ik die niet aan..


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Padalecki schreef:
    ik draag meestal een topje en een trui die vanvoor open is met knoopjes en vrij lang komt, met dan een ultragrote sjaal. Die sjaal moét ik dragen, omdat mijn vader er steenvast van overtuigd is dat ik een longontsteking oploop als mijn hals niet bedekt is, maar liever een sjaal dan een coltrui. (:

    Dit. Of een trui zonder knoopjes.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dit soort truien:


    T-shirtjes met een vest er over
    of gewoon een shirt met lange mouwen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb 2 coltruien die ik best wel vaak aan doe want me haar vanachter is best kort dus dat is best wel heel erg koud
    of gewoon vesten.


    Shoganai i ne~