• Mijn moet is. Ee van overtuigt dat iedere tiener op de middelbare coltruien draagt. maar ik heb dus een gloedhekel aan die dingen. Wat dragen jullie in de winter? ik weet niet meemeer wat ik aan kan.........

    x


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Defensive schreef:
    Zelfde als in de zomer, maar dan met een vestje eroverheen, of wintertruitjes. Maar sowieso geen hoge hals, want dan voel ik me zo opgesloten!


    Dit.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik draag gewoon waar ik zin.(A) Coltuien kunnen soms leuk zijn, maar ik loop niet de hele winter in die truien ofzo :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Belangrijkste
    vergeet geen kleren


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Souleymane schreef:
    Ieder geval geen coltrui.


    comfort in c h a o s

    warmere kleren dan in de zomer :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Shirts met lange mouwen, of shirts met korte mouwen en een vest.
    Eigenlijk draag ik gewoon mijn zomer kleren alleen dan met een vest.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Coltruien -awesome face-. No joke, wearing one right now.
    Gewoon iets wat warm is, lijkt me :] Hoeft ook niet per se een coltrui te wezen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kleren,

    broek, dun truitje of t-shirt en dan neem ik een vest mee


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Defensive schreef:
    Zelfde als in de zomer, maar dan met een vestje eroverheen, of wintertruitjes. Maar sowieso geen hoge hals, want dan voel ik me zo opgesloten!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Uhm, kleren?

    Meestal een fijne trui of een shirt met een vestje of colbertje erbij. En ook vaak een sjaal.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Avil schreef:
    Coltruien, bah. Gewoon truien met lange mouwen, of een shirt met een vest, en gewoon een spijkerbroek.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Gewoon, iets warms en moois *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wat heeft iedereen toch tegen coltruien? Die zijn lovely soms. (cat)
    Ik draag meestal een paar shirts over elkaar om het lekker warm te hebben en op de kop toe lekkere, warme sjaal en muts. =3


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    De enige coltruien die ik heb, hebben zulke brede collen dat als ik die aantrek ik commentaar krijg van mn vriendinnen dat ik een te diep decoleté heb, iig dat was eerst zo, nu raken ze het gewend:XxD Niet dat ik oversext ben of een slet ofzo. Ik hou gwn niet van hoogzittende truitjes. Anyway

    Combi's waarbij de "bovenkant" belangrijk is:
    - Hemd + vest + broek
    - langemouwen shirt + half t-shirt + broek
    - Oversised shirt over mijn schouder hangend + hemd + broek
    - Oversised trui met korte mouwen over mijn schouder hangend + langemouwen shirt + broek
    - Coltrui met veel te grote col + broek
    - T-shirt + blazer + broek
    - T-shirt + handschoenen zonder vingers + broek

    Combi's waarbij de "onderkant" belangrijk is:
    - Shirt + short + panty
    - Shirt + broek + kettingen die aan mn broek hangen (self-made) <-- favoriet btw
    - Shirt + broek + zilvere riem
    - Shirt + broek + kettingen en zilvere riem
    - Shirt + "verwassen" broek
    - Shirt + skinny jeans
    - Shirt + spijker broek

    Alles in combi met of mn sneakers (zie profielfoto), of mn laarzen met hakken, of mn extra warme laarzen, of mn -nep- suede laarzen

    Btw ik heb miss gwn heel veel kleding, sws al tien broeken die ik ook nog aantrek. Een heleboel basic langemouwen shirts en hemden, want die zijn echt heel handig. Assesoires maken je outfit echt af. Ik heb verschillende stylen ook in mn kast liggen, want het ligt eraan hoe ik me voel, hoe ik me kleed. En wees gwn een beetje creatief in het combineren van dingen. Ik hou absoluut niet van standaard. Wat ik hierboven heb geschreven zijn voor mij gebruikelijke dingen waar ik mee begin, en dan kijk ik wat bij elkaar goed past.


    Ik zoek mn kleding altijd heel zorgvuldig uit. :Y) Dus tja... ik ga bijv naar school zonder make-up. Maar wel met een kleding combi waar heel goed is over na gedacht. Hoe wil ik vandaag overkomen op mensen?? Hoe voel ik me?? etc.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 18:05 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb 1 coltrui :'D Niks mis mee, tssk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.