• Mijn moet is. Ee van overtuigt dat iedere tiener op de middelbare coltruien draagt. maar ik heb dus een gloedhekel aan die dingen. Wat dragen jullie in de winter? ik weet niet meemeer wat ik aan kan.........

    x


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    ik draag meestal een topje en een trui die vanvoor open is met knoopjes en vrij lang komt, met dan een ultragrote sjaal. Die sjaal moét ik dragen, omdat mijn vader er steenvast van overtuigd is dat ik een longontsteking oploop als mijn hals niet bedekt is, maar liever een sjaal dan een coltrui. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Een shirt met lange mouwen en daarover een t-shirt.. Of een vest en een t-shirt. Soms een trui (: En ik heb wel een coltrui, maar zo heel vaak heb ik die niet aan..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Topjes met truien, of shirts met vesten. Met een spijkerbroek en eventueel een legging eronder.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik heb wel een coltrui, maar meestal draag ik shirts met lange mouwen en een sjaal, of vesten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Coltrui met jurkje
    Coltrui
    Vest
    Sjaal
    Meestal dat soort dingen of bijvoorbeeld een lang shirt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zelfde als in de zomer, maar dan met een vestje eroverheen, of wintertruitjes. Maar sowieso geen hoge hals, want dan voel ik me zo opgesloten!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ieder geval geen coltrui.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik heb een gruwelijke hekel aan coltruien(cat)


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Coltruien, bah. Gewoon truien met lange mouwen, of een shirt met een vest, en gewoon een spijkerbroek.


    Food.

    Truien met lange mouwe, of shirtjes met een vest, vaak heb ik ook een sjaal om en dan gewoon een spijkerbroek.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kleren.

    Geen coltruien, brr. O.O
    Gewoon, jurkjes met lange mouwen, maillots, etc.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    JaiRy schreef:
    Truien met lange mouwe, of shirtjes met een vest, vaak heb ik ook een sjaal om en dan gewoon een spijkerbroek.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb een jurkje met een coltrui. :'D
    Ik heb meestal jurkjes aan met 2/3 malliots over elkaar aan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Padalecki schreef:
    ik draag meestal een topje en een trui die vanvoor open is met knoopjes en vrij lang komt, met dan een ultragrote sjaal. Die sjaal moét ik dragen, omdat mijn vader er steenvast van overtuigd is dat ik een longontsteking oploop als mijn hals niet bedekt is, maar liever een sjaal dan een coltrui. (:


    this. Exactly.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.