• Ja, vandaag bij mij op school...

    Een vriendin was een beetje aan het spelen met een kerel die ik ken, en hij had haar opgepakt en op de grond laten vallen. (Per ongeluk)
    Ze viel redelijk hard plat op haar rug en begon niet veel later bloed te hoesten.

    Dus was ze naar het secretariaat gegaan om te vragen om naar huis te gaan, zodat ze meteen naar de dokter kon, omdat bloed ophoesten nooit gezond kan zijn.
    Die vrouw van het secretariaat zo; "Ik ga je niet naar huis laten gaan, je moet van mij nog wachten en als het dan niet beter is kan je na school naar de dokter gaan."

    Het meisje liet zelfs aan de vrouw zien hoe ze bloed ophoestte, dus het was niet gespeeld...
    De kans is groot dat het een ingeklapte long is, dus snap ik niet waarom ze haar laten wachten...
    Moest ze dan wachten tot ze neerviel?

    Tsss sommige mensen zijn écht achterlijk onverantwoord...


    Edit: Met het meisje is alles in orde...Ze is na school naar de dokter gegaan, maar de dokter kon niets ergs vinden. Het is wel zo dat als ze nog bloed blijft ophoesten en pijn krijgt, moet ze naar spoed.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 12:54 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    -

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 15:07 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Avil schreef:
    (...)

    School had haar ouders moeten bellen.

    Of de school had haar naar het ziekenhuis/ de dokter moeten brengen. Hebben ze bij ons wel een keertje gedaan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oh my god. Dat is echt wel slecht.
    Bij ons op school is dat niet, je wordt altijd meteen serieus genomen en geholpen als je ergens mee zit. Laatst stond de hand van een klasgenootje ineens verkrampt in een bepaalde houding en meteen boden twee leraren haar aan om haar naar de eerste hulp te rijden en zo.
    Maar dat kan ook komen omdat ik op een school voor verpleegkunde zit, haha (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    OMG OMG OMG.


    26 - 02 - '16

    Dat is echt.. ze hadden echt gewoon meteen haar ouders op moeten bellen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Avil schreef:
    (...)

    School had haar ouders moeten bellen.


    Ex astris, sciencia

    ik was gewoon weg gegaan.
    doe ff normaal als je bloed ophoest is dat neit goed hoor.

    Negligible schreef:
    Wat als er nu iets gebeurde met dat meisje terwijl ze naar huis fietste? Dan was het haar verantwoordelijkheid geweest..


    comfort in c h a o s

    Wandering schreef:
    Dat is echt.. ze hadden echt gewoon meteen haar ouders op moeten bellen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zou gewoon weggaan :W

    Wandering schreef:
    Dat is echt.. ze hadden echt gewoon meteen haar ouders op moeten bellen.


    We accept the love we think we deserve.

    o wat erg! Gaat alles nu goed met haar???


    ~Live your life!~

    Floater schreef:
    Oh mijn god. Bij ons op school zou je echt meteen naar de dokter gestuurd worden.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Negligible schreef:
    Wat als er nu iets gebeurde met dat meisje terwijl ze naar huis fietste? Dan was het haar verantwoordelijkheid geweest..

    Ik ga je niet naar huis laten gaan, je moet van mij nog wachten en als het dan niet beter is kan je na school naar de dokter gaan."

    WAT?

    Als ze dood was gegaan, hadden ze dat ook gezegd? Wat een verantwoordelijkheid zeg!

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 18:58 ]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien