• Soms staan er stories bij Top stories die nog niet eens begonnen zijn,
    Ik vroeg me af wat jullie hier van vinden (nerd)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    CH schreef:
    Inderdaad, er zijn onwijs veel mensen die onwijs goeie stories schrijven, maar niet 'zo populair zijn' en dus zo eigenlijk geen kans krijgen. Is wel jammer. Want eigenlijk zijn de verhaallijnen van die topstories eigenlijk ruim hetzelfde en niet eens goed soms.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Er zijn ook mensen die een nieuwe story neer hebben gezet en er aan gaan beginnen. Maar dan weet je al dat diegene goed kan schrijven.


    Food.

    Avil schreef:
    Er zijn ook mensen die een nieuwe story neer hebben gezet en er aan gaan beginnen. Maar dan weet je al dat diegene goed kan schrijven.



    Hoe bedoel je dat?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dat vind ik zeer kansloos ^^.


    Life is hard and then we die

    Rembrandt schreef:
    Ik vind het gewoon dom. Sorry als het bot overkomt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Avil schreef:
    Er zijn ook mensen die een nieuwe story neer hebben gezet en er aan gaan beginnen. Maar dan weet je al dat diegene goed kan schrijven.

    Als mensen van wie ik weet dat ze goed schrijven een nieuw verhaal posten neem ik daar een abbo op, ik ga nog geen kudo geven.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hooligan schreef:
    Tering vaag. Sorry dat ik het zo neerzet, hahaha, maar zo vind ik het :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Rembrandt schreef:
    Ik vind het gewoon dom. Sorry als het bot overkomt.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    ik heb daar eigenlijk geen probleem mee, maar ben waarschijnlijk een van de weinige

    Laat ik een vergelijking maken; een schrijver krijgt ook geen prijs voor een potentieel boek 'omdat ze weten dat het een goede schrijver is'.


    Life is hard and then we die

    Mij kan het eigenlijk niet veel schelen want ik kijk nooit in de top.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Lynnx schreef:
    ik heb daar eigenlijk geen probleem mee, maar ben waarschijnlijk een van de weinige


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ik kijk niet eens naar die top 5. Ik vind het een belachelijk idee omdat bijna iedereen hier op Q aan vriendjespolitiek doet. Ik vind de kudo's ook niet echt geweldig, want soms heeft een verhaal meer kudo's dan dat de hoofdstukken gelezen zijn. Uh, ja.


    Destroy what destroys you.

    Sommige verhalen in de top zijn ook gewoon slecht. Dan zijn mensen gaan 'msn-kudoën', gewoon aan willekeurige mensen vragen om op de link te klikken en dan op het groene duimpje. Bullsha.


    dude, i can move my toes

    PUKKELxDING schreef:
    Laat ik een vergelijking maken; een schrijver krijgt ook geen prijs voor een potentieel boek 'omdat ze weten dat het een goede schrijver is'.


    dude, i can move my toes