• [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 14:26 ]

    Djeez, die zijn asociaal zeg. Maar om eerlijk te zijn, zij zag er ook best slutty uit vind ik.


    your eyes are like stars in the night.

    Tja, ze doen niet bepaald aardig of zo, maar dat wijf ziet er ook wel hoerig uit.


    i put the fun in funeral

    Poseidon schreef:
    Djeez, die zijn asociaal zeg. Maar om eerlijk te zijn, zij zag er ook best slutty uit vind ik.

    Dit. En kan haar decolleté nog dieper, haar borsten vallen er bijna uit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Poseidon schreef:
    Djeez, die zijn asociaal zeg. Maar om eerlijk te zijn, zij zag er ook best slutty uit vind ik.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    ik ga die agent slaan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Om dat eerste filmpje moest ik stiekem wel een beetje lachen, hoewel hun taalgebruik niet bepaald netjes was... Dat tweede filmpje vond ik wel best erg. :/ Kom op, het zijn kinderen, die weten nog niet wat ze wel en niet kunnen zeggen en om dan gelijk te gaan schoppen... o_O

    Je weet niet wat dat jong heeft geflikt op het tweede filmpje. Zo te zien is het een achterstandswijk, en dan krijgen de agenten dagelijks zulke dingen, en hebben ze het even niet meer. Heb er begrip voor. Het eerste filmpje is gewoon zinloos. Dan mag ze er hoerig uit zien, anders gekleed komt ze niet op tv (;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    PowNews toch? Ik heb sowieso een hekel aan dat programma, want ze maken echt alleen maar mensen belachelijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sorry, maar ik vind haar er ook echt uit zien als een hoer/slet. Maar dat houd niet in dat je gelijk moet schelden, zoals zij deden.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Poseidon schreef:
    Djeez, die zijn asociaal zeg. Maar om eerlijk te zijn, zij zag er ook best slutty uit vind ik.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat ze nog zo aardig was gebleven. Maar die agent had zich wel wat kunnen inhouden. sheesh


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Midna schreef:
    ik ga die agent slaan..


    ik ook
    maar ik vind ook niet dat zo'n kind met dat ene woord mag schelden
    youknowhatimean

    en in dat andere filmpje: wtf
    kan die decolleté nog dieper

    @1, ze ziet er uit als een slet, maar om dan gelijk zo te gaan schelden. (Volgens mij zag ik daar btw mijn tante lopen.)

    @2, dat is toch gewoon erg? Je gaat toch geen kinderen schoppen, sws als agent al niet...


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    1e filmpje: Die ziet er echt wel heel erg hoerig bij.
    2e filmpje: Tja je moet wel heel erg die agent uitschelden om dat te doen (dat gok ik ook is gebeurt en die jongen ja jong of niet het heeft zich denk ik aardig verzet tegen een arrestatie dat je ook zie op het filmpje)


    Shoganai i ne~

    Quizlet altijd met z'n "respectloos". :')


    ars moriendi