• [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 14:26 ]

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    ik ook
    maar ik vind ook niet dat zo'n kind met dat ene woord mag schelden
    youknowhatimean

    en in dat andere filmpje: wtf
    kan die decolleté nog dieper


    26 - 02 - '16

    Dat ene filmpje is gewoon waar. Je hoeft er geen Marrokaan, Turk of Nederlander voor te zijn om te zien hoe goedkoop die vrouw erbij loopt.

    Dat tweede filmpje vind ik niet discriminerend. Hij beledigd een ambtenaar in functie, dat kleine snotjong moet maar weten dattie niet overal mee wegkomt. En dat had ik ook gezegd als het jochie in kwestie een Nederlander was geweest.


    ars moriendi

    NOURRY schreef:
    Sorry, maar ik vind haar er ook echt uit zien als een hoer/slet. Maar dat houd niet in dat je gelijk moet schelden, zoals zij deden.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    NOURRY schreef:
    Sorry, maar ik vind haar er ook echt uit zien als een hoer/slet. Maar dat houd niet in dat je gelijk moet schelden, zoals zij deden.

    @1 OMG dat ze nog aardig kan doen, ik had ze probaly allang uitgescholden. Maarja ze ziet er ook best slutty uit naar mijn mening.
    @2 Die had ik al een keer gezien, maar toch raak ik elke keer in shock. Kinderen horen niet zulke woorden te gebruiken en als agent mag je geen kinderen schoppen. Ik wil die agent nu slaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    1. Ik snap niet waarom iedereen snapt waarom die jongens zo doen. Wij moeten toch ook respect hebben voor hun, ook al hebben zij een kleurtje? Zij zien er anders uit in onze ogen en wij moeten daar respect voor hebben. Dan vind ik dat zij ook respect mogen hebben naar mensen die er anders uitzien in hun ogen.

    2. Ik weet niet wat die jongen geflikt heeft, maar wat die politie doet is zeker niet goed. Het is niet normaal hoe hij dat kind op de grond flikkerde. Die trap vind ik niet zo heel erg, aangezien dat joch met kanker schold. Hij moet weten wat hij kan zeggen en wat niet.


    Ik ben gemeen xoxo

    1. Dat is gewoon respectloos, mensen mogen zich kleden zoals ze willen, zonder kut commentaar te krijgen
    2. Dat joch verdient gewoon een flink pak slaag. Leert hij eens wat respect. Als de ouders het niet doen, moet iemand anders het doen he. Ander krijgen wij weer gedoe met die crimineeltjes.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Notredame schreef:
    Dat ene filmpje is gewoon waar. Je hoeft er geen Marrokaan, Turk of Nederlander voor te zijn om te zien hoe goedkoop die vrouw erbij loopt.

    Dat tweede filmpje vind ik niet discriminerend. Hij beledigd een ambtenaar in functie, dat kleine snotjong moet maar weten dattie niet overal mee wegkomt. En dat had ik ook gezegd als het jochie in kwestie een Nederlander was geweest.

    ^

    Poseidon schreef:
    Djeez, die zijn asociaal zeg. Maar om eerlijk te zijn, zij zag er ook best slutty uit vind ik.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Notredame schreef:
    Dat ene filmpje is gewoon waar. Je hoeft er geen Marrokaan, Turk of Nederlander voor te zijn om te zien hoe goedkoop die vrouw erbij loopt.

    Dat tweede filmpje vind ik niet discriminerend. Hij beledigd een ambtenaar in functie, dat kleine snotjong moet maar weten dattie niet overal mee wegkomt. En dat had ik ook gezegd als het jochie in kwestie een Nederlander was geweest.


    ^Dit, alleen vind ik dat eerste filmpje wel een beetje gemeen. Ik was allang uit mijn slof geschoten als ik die vrouw was.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het verbaast me dat ze zo kalm blijft. Op een punt hebben ze gelijk, ze ziet er niet bepaald deftig uit en ook al zou ik me nooit zo kleden zou ik ze meteen aangevlogen hebben en het zou me niet boeien of ze Nederlanders of wat dan ook waren.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jerusalem schreef:
    Het verbaast me dat ze zo kalm blijft. Op een punt hebben ze gelijk, ze ziet er niet bepaald deftig uit en ook al zou ik me nooit zo kleden zou ik ze meteen aangevlogen hebben en het zou me niet boeien of ze Nederlanders of wat dan ook waren.


    Dat en die mensen hadden het niet zo hoeven zeggen. Ik denk dat die kinderen trouwens die agenten wel uitgedaagd hebben. Ik snap wel dat die agent kwaad werd, maar geweld is nooit een oplossing.


    26 - 02 - '16

    Notredame schreef:
    Dat ene filmpje is gewoon waar. Je hoeft er geen Marrokaan, Turk of Nederlander voor te zijn om te zien hoe goedkoop die vrouw erbij loopt.

    Dat tweede filmpje vind ik niet discriminerend. Hij beledigd een ambtenaar in functie, dat kleine snotjong moet maar weten dattie niet overal mee wegkomt. En dat had ik ook gezegd als het jochie in kwestie een Nederlander was geweest.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Poseidon schreef:
    Djeez, die zijn asociaal zeg. Maar om eerlijk te zijn, zij zag er ook best slutty uit vind ik.


    Let it come and let it be

    Die eerste is echt asociaal, alleen omdat dat meisje er een beetje hoerig bijloopt noemen ze haar een kankermongool? Dat vind ik niet kunnen.
    Die tweede heb ik niet gekeken :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."