• Heel lang geleden (Klinkt alsof ik zo oud ben). Heb ik een boek geleend bij de bieb hier. Nu wil ik dat boek weer lezen. Maar ik heb geen idee hoe het heet. En ik zit niet meer bij de bieb. Die trouwens ook weg gaat als het goed is.

    Ik weet alleen dat het boek over vroeger ging, volgens mij in de middeleeuwen. Het ging over een jongen die kon ontsnappen aan de dood. Want zijn hele familie werd vermoord voor een of andere reden en dan komt hij in de leer bij een kunstenaar.

    Ik weet dat het een vrij dik boek is. En dat boven elk hoofdstuk een kleur staat beschreven.

    Het zou geweldig zijn als een van jullie het wisten. Want ik wil het boek zo graag. :c.

    OEH OEH OEH die heb ik thuis. Denk ik. Heet de hoofdpersoon Aretino?
    Want dan is het Meester van de Schaduw door Annejoke Smids.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hii
    ik heb zelf ook een vraagje. Ik denk wel dat jullie de triologie The Darkest Powers kennen van Kelley Armstrong. Wel blijkbaar heeft zij nog andere boeken genaamd Otherworld deze bestaat uit ongeveer 11 boeken, weet er soms iemand of deze 11 boeken op elkaar volgen of niet?
    Alvast Bedankt ^^
    S.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Wandering schreef:
    There doesn't ring a bell, sorry.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Cup schreef:
    OEH OEH OEH die heb ik thuis. Denk ik. Heet de hoofdpersoon Aretino?
    Want dan is het Meester van de Schaduw door Annejoke Smids.

    - late reactie, was een tijdje niet op mijn computer geweest-
    OMG Volgens mij is het dat boek O_O.
    Yaay<3. THANKYOUSOMUCH! o3o.
    Echt. Dat boek moet ik nu hebben x33.
    Dankjewel <3.
    Echt o-o.
    ~kan het niet genoeg zeggen~

    -edit-
    Zit er een stukje bij dat hij moest vluchten of zo iets? In het begin? x:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 23:45 ]