• Heel lang geleden (Klinkt alsof ik zo oud ben). Heb ik een boek geleend bij de bieb hier. Nu wil ik dat boek weer lezen. Maar ik heb geen idee hoe het heet. En ik zit niet meer bij de bieb. Die trouwens ook weg gaat als het goed is.

    Ik weet alleen dat het boek over vroeger ging, volgens mij in de middeleeuwen. Het ging over een jongen die kon ontsnappen aan de dood. Want zijn hele familie werd vermoord voor een of andere reden en dan komt hij in de leer bij een kunstenaar.

    Ik weet dat het een vrij dik boek is. En dat boven elk hoofdstuk een kleur staat beschreven.

    Het zou geweldig zijn als een van jullie het wisten. Want ik wil het boek zo graag. :c.

    Doet me een beetje denken aan Eragon. Maar dan komt ie wel niet bij een kunstenaar.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dat komt me erg bekend voor, is dat niet zo'n bekende schilder, zoals Rubens of zo?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ancient schreef:
    Doet me een beetje denken aan Eragon. Maar dan komt ie wel niet bij een kunstenaar.


    Nee, Eragon kan het niet zijn. Ik heb geen idee, ik heb wel ooit zoiets gelezen maar dat ging over een meisje en de details kloppen niet..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb voor je gegoogled, maar er kwam bijna niks uit. Heb je misschien nog meer informatie?


    Not all those who wander are lost.

    waarom ken ik het ergens van, zitten er veel rare kleur namen in?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Het enige boek dat ik kan bedenken is met een meisje, sorry.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Het enige boek dat ik kan bedenken is met een meisje, sorry.


    Kan goed dat ik het me verkeerd herinner o:

    kiara2 schreef:
    waarom ken ik het ergens van, zitten er veel rare kleur namen in?


    Ja volgens mij wel.

    Ik weet niet over de hoofdstukken, maar het zou Belladonna van Annejoke Smiths kunnen zijn. Of, nee, dat is met kruiden.


    Ex astris, sciencia

    komt me vaag bekend voor. Is het een boek dat zich afspeeld in een stad? En dat ze arm zijn? De kunstenaar laat hem dan zien hoe hij moet stelen.
    Ik kan me alleen iets herinneren wat hier op lijkt.
    Dus ik denk niet dat ik je kan helpen.

    Succes met zoeken.


    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nog nooit van gehoord, het spijt me.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Hmm, het deed me eerst vaag denken aan 'Meester van de zwarte molen', maar volgens mij is die het niet..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Heet het Candide?
    Dit boek?
    Ik las het en het gaat precies over wat je zegt (:

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 21:34 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    There doesn't ring a bell, sorry.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 21:31 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bronte schreef:
    Ik weet niet over de hoofdstukken, maar het zou Belladonna van Annejoke Smiths kunnen zijn. Of, nee, dat is met kruiden.


    Dat is een vet leuk boek! Die heb ik ook (bloos)


    26 - 02 - '16