• Ik ging vanochtend niet naar school, omdat ik naar de dokter moest, ik heb dus blijkbaar een spiertje gescheurd.
    Dus ik moest een vriendin sms’en dat ze niet mee kon fietsen, dus zij reageerde, en ze vond het niet erg.
    Ik ging naar die dokter, ik kreeg pilletjes, die ik nog moet ophalen.
    Dus een andere vriendin sms’t mij, hoe gaat het enso. Ik reageer daarop. Krijg ik later een sms’je van mijn andere vriendin, waarom sms je alleen maar naar K en J (ik noem mijn vriendinnen even zo) en niet naar mij? En dan hoe het gaat. Dus ik dacht echt zo van, wow, wat denk jij wel niet. Is het nou zo erg dat ik jou niet sms? Dus ik reageer super verbaasd. En dan reageert zij daarna gewoon heel normaal, alsof er niks gebeurd was, en toen zei ze ook nog dat K tegen haar had gezegd dat ik haar als eerste had gesms't! Toen dacht ik echt, wat lult zei nou weer, dus ik reageer weer heel verbaasd dat ik dat niet gedaan heb. Daar reageerde ze niet op ze begon daarna snel over mijn gescheurde spiertje. Maar wow, what the fuck, ze zeikte echt heel even super erg, alleen omdat ik haar niet sms’te dat ik thuis bleef, of dat moest zeg maar van de dokter. Ze deed echt even super moeilijk.

    Wie heeft er soms ook van die vriendinnen die zo kunnen zeuren/moeilijk doen om de kleinste dingetjes?

    Edit: Het is nu wel een soort van goed, denk ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik niet :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nope.

    Dat heb ik gelukkig niet (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Maar ik snap niet wat zij moeilijk doet :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    JA! Ik, hierzo, jahoor. Vandaag nog. Ik vorm samen met mijn beste vriendin en een ander meisje een soort mini vriendengroepje. Vandaag waren ik en dat andere meisje eerder in het lokaal dan mijn beste vriendin. We waren de enige twee, dus ik dacht, ik ga naast haar zitten. Ging mijn beste vriendin voor ons zitten en deed de hele les kortaf. Volgende les was geschiedenis, daar zitten we altijd met z'n drieën naast elkaar. Gaat ze opeens voor ons zitten. Toen ik zei dat we normaal toch met z'n drieën zaten zei ze opeens; 'Nou, ik zat net ook alleen dus dan maakt dit ook niet uit.' Wtffffff. Ik kan daar echt niet tegen XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    JA! Ik, hierzo, jahoor. Vandaag nog. Ik vorm samen met mijn beste vriendin en een ander meisje een soort mini vriendengroepje. Vandaag waren ik en dat andere meisje eerder in het lokaal dan mijn beste vriendin. We waren de enige twee, dus ik dacht, ik ga naast haar zitten. Ging mijn beste vriendin voor ons zitten en deed de hele les kortaf. Volgende les was geschiedenis, daar zitten we altijd met z'n drieën naast elkaar. Gaat ze opeens voor ons zitten. Toen ik zei dat we normaal toch met z'n drieën zaten zei ze opeens; 'Nou, ik zat net ook alleen dus dan maakt dit ook niet uit.' Wtffffff. Ik kan daar echt niet tegen XD


    Jij snapt mij. Haha.
    Maar inderdaad, dat is echt super irritant!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja jij!
    Hahaha nee schat
    woww daar kan ik dan echt niet tegen he
    maar vertel mij eens want ik kan even niet achterhalen wie K & J zijn :$
    X


    None

    krullenbolNT schreef:
    Ja jij!
    Hahaha nee schat
    woww daar kan ik dan echt niet tegen he
    maar vertel mij eens want ik kan even niet achterhalen wie K & J zijn :$
    X


    Haha, ik zal geen namen noemen. Maar I en G, zijn K en J. Zegt dat genoeg. En V deed dus moeilijk. ;p
    X


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Haha, ik zal geen namen noemen. Maar I en G, zijn K en J. Zegt dat genoeg. En V deed dus moeilijk. ;p
    X


    Sorry dat ik het zeg maar V vind ik echt raar doet tegen jou ze zegt rare dingen enso
    En G ook een beetje maar daar kan ik niet echt over oordelen
    X


    None

    krullenbolNT schreef:
    (...)

    Sorry dat ik het zeg maar V vind ik echt raar doet tegen jou ze zegt rare dingen enso
    En G ook een beetje maar daar kan ik niet echt over oordelen
    X


    De laatste tijd is onze vriendschap ook niet meer hetzelfde, ze gaat meer met I om, en ik met G. Dus ja.
    X


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    De laatste tijd is onze vriendschap ook niet meer hetzelfde, ze gaat meer met I om, en ik met G. Dus ja.
    X


    Kut, Maarja eigenlijk moet je gewoon zeggen wat je er van vind ik snap ergens ook wel dat het niet leuk is om iedereen te smsen behalve haar
    Maarja als ze jou allemaal gaan smsen dat moet je morgen tegen haar zeggen anders is het ook zo onduidelijk en als ze een vriendin is snapt ze het wel maarja het is en blijft raar
    Xx


    None

    krullenbolNT schreef:
    (...)

    Kut, Maarja eigenlijk moet je gewoon zeggen wat je er van vind ik snap ergens ook wel dat het niet leuk is om iedereen te smsen behalve haar
    Maarja als ze jou allemaal gaan smsen dat moet je morgen tegen haar zeggen anders is het ook zo onduidelijk en als ze een vriendin is snapt ze het wel maarja het is en blijft raar
    Xx


    Jaa, daarom. Maar hun sms'te mij. Behalve dat ik G moest sms'en dus ja. Ik zal morgen wel eens kijken.
    Xx


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Om heel eerlijk te zijn, vind ik dat jij nu een beetje zeurderig doet. Maar goed.


    To infinity and beyond •

    Wimbledon schreef:
    Maar ik snap niet wat zij moeilijk doet :W


    26 - 02 - '16

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Jaa, daarom. Maar hun sms'te mij. Behalve dat ik G moest sms'en dus ja. Ik zal morgen wel eens kijken.
    Xx


    Ja doe maar! x


    None