• Ik snap echt niet wat er met me aan de hand is. Ik ben heb geen zin in school, en ja ok, dat heeft niemand, maar het is echt erg,'k zit elke morgen jankend aan de keukentafel omdat ik gewoon niet wil. Vervolgens ben ik op school, is het op zich wel gezellig, maar de volgende morgen is het weer zo dat ik huil omdat ik naar school moet, terwijl ik goede vriendinnen heb, niet word buitengesloten enzo..... En het eigenlijk echt leuk is.

    Toch heb ik telkens het idee dat ik forever alone ga zijn. Ik heb nog nooit een 'serieus' vriendje gehad (ja ok, ik ben 14....) maar ook niet ontgroend, en ik begin me ze langzamerhand echt af te vragen wat er mis is met me.

    Ook heb ik het idee dat ik verliefd ben op mijn beste vriend, waardoor ik me helemaal opwind over die meisjes die nu bij hem in de klas zitten, en ook met hem omgaan in de pauze, en dan tegen een andere goede vriend echt de jaloerse bitch ga uithangen, en die meiden ga uitschelden. Hij krijgt me dan wel weer rustig, na een tijdje, maar ik haat mezelf voor het feit dat ik meiden die ik niet ken, verrot ga schelden.
    Ik ga me volgens een vriendin helemaal anders gedragen tegen mijn beste vriend, omdat ik hem dus leuk vind, al laat hij zelf er niks van merken.

    Op bepaalde liedjes kan ik ineens in huilen uitbarsten, omdat het me ergens aan laat denken, maar waar ik zelf geeneens ervaring mee heb. Ik snap mezelf écht niet meer.



    Edit: Oh, en dan ook nog. We hebben dit jaar al honderdduizend verschillende klassen plattegronden gehad, omdat er van die huppelkutjes zitten die telkens vervelend doen.
    Ik en 2 van mijn vriendinnen helemaal blij, want we zaten helemaal achteraan (cheer)
    Komt dat kutkind aanzetten, en ja hoor, wij werden weer ergens anders neer gezet, waardoor voor en achter me nu 2 vage kinderen zitten die naar elkaar zitten te schreeuwen, en ik wil dit jaar over, want dat heb ik nodig voor een talentensport gedoetje, anders moet ik eruit xd.
    Maar wij hebben dus weer gezorgd dat we achteraan zitten, gaat dat kind daar niet weg(baby)
    Mijn vriendin zo heel kinderachtig zeggen : "wij zaten hier als eerste" met de bedoeling E. (laten we haar zo noemen) na te doen.
    Komt E. Aan: nou en, wij zaten hier als tweede.

    We hebben ons echt kapot gelachen xd, ik bedoel, hallloooooooooooo, je bent zit in de fucking derde klas. Normaal gedragen hoort bij je opvoeding? Ik ben ook niet perfect.

    To the point: die kinderen verpesten mijn schooljaren :S

    Iemand ervaring? :$
    Respect als je het hebt gelezen. (:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 22:33 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Escritura schreef:
    Puberteit... ^^ Dan ben je sowieso meer gevoelig.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik ben 17 en nog nooit verliefd geweest, dus zo vreemd ben je niet.
    Geen zin in school, misschien komt dat wel door die "huppelkutjes" of gewoon het standaard "ik wil niet na school".
    Dat van die liedjes is ook niet zo vreemd, je bent soms gewoon wat gevoelig en hebt een inlevingsvermogen, dat is eigenlijk alleen maar goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nou popje, ik zal eerlijk wezen, ik heb precies hetzelfde gehad. Dooruit de hele middelbare heb ik me vreselijk gevoeld, maar inderdaad wat de anderen ook al zeggen, dat is de puberteit. Het klinkt echt cliché maar het is echt zo en dat zal je achteraf wel zien dat jij je niet meer zo voelt.
    Zullen we eens voor oplossingen gaan zoeken?
    1. Vriendjes komen wel, maak je daar geen zorgen over. Ik ken een jongen van 20 die nog nooit gezoend heeft, laat staan een vriendin heeft gehad en is echt een liefje, maar hij heeft er gewoon geen behoefte aan. Dat komt allemaal wel op z'n tijd. Meestal als je het, het minst verwacht ;)
    2. Die beste vriend van jou, hoe close zijn jullie? Zitten jullie bij elkaar vaker over de vloer of is het nog niet zo close? Zou je die vriendschap op de spel willen zetten voor een relatie met hem?
    3. Dat in huilen uitbarsten heeft iedereen tijdens de puberteit en het is super moeilijk en voor sommige moeilijker dan anderen, maar blijf sterk meid, laat niemand je klein krijgen want je bent meer waard dan dat. En soms is flink huilen wel opluchtend.
    4. En als laatste probleem, dat meisje. Het klinkt misschien stom, maar ga naar de leraar toe, zeg dat ze op jou plaats zit en dat ze maar opflikkert, achterlijk kind wat het is. Kom nou, als jullie zo ingedeeld zijn, dan volg de regels en houd op me dat kinderachtig gedoe.
    Als je ooit wilt praten kan je bij mij terecht. Succes en houd je koppie omhoog!

    Loveless schreef:
    Nou popje, ik zal eerlijk wezen, ik heb precies hetzelfde gehad. Dooruit de hele middelbare heb ik me vreselijk gevoeld, maar inderdaad wat de anderen ook al zeggen, dat is de puberteit. Het klinkt echt cliché maar het is echt zo en dat zal je achteraf wel zien dat jij je niet meer zo voelt.
    Zullen we eens voor oplossingen gaan zoeken?
    1. Vriendjes komen wel, maak je daar geen zorgen over. Ik ken een jongen van 20 die nog nooit gezoend heeft, laat staan een vriendin heeft gehad en is echt een liefje, maar hij heeft er gewoon geen behoefte aan. Dat komt allemaal wel op z'n tijd. Meestal als je het, het minst verwacht ;)
    2. Die beste vriend van jou, hoe close zijn jullie? Zitten jullie bij elkaar vaker over de vloer of is het nog niet zo close? Zou je die vriendschap op de spel willen zetten voor een relatie met hem?
    3. Dat in huilen uitbarsten heeft iedereen tijdens de puberteit en het is super moeilijk en voor sommige moeilijker dan anderen, maar blijf sterk meid, laat niemand je klein krijgen want je bent meer waard dan dat. En soms is flink huilen wel opluchtend.
    4. En als laatste probleem, dat meisje. Het klinkt misschien stom, maar ga naar de leraar toe, zeg dat ze op jou plaats zit en dat ze maar opflikkert, achterlijk kind wat het is. Kom nou, als jullie zo ingedeeld zijn, dan volg de regels en houd op me dat kinderachtig gedoe.
    Als je ooit wilt praten kan je bij mij terecht. Succes en houd je koppie omhoog!


    Echt bedankt voor. Je reactie (:
    En hij is al mijn beste vriend soms groep 3, enjaaaa.........
    Goede vriend, kom vaak bij hem over de vloer (:


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xNiallHoran schreef:
    (...)

    Echt bedankt voor. Je reactie (:
    En hij is al mijn beste vriend soms groep 3, enjaaaa.........
    Goede vriend, kom vaak bij hem over de vloer (:

    Geen probleem, iedereen moet wel eens een hart onder de riem gestoken krijgen. En tja, het kan zijn dat als je hem vertelt dat je verliefd op hem bent, die vriendschap ingewikkeld kan worden. Is het niet dat je gevoelens voor hem krijgt omdat je een vriendje wilt? Ik hoop dat je er snel uit komt ^^

    Loveless schreef:
    (...)
    Geen probleem, iedereen moet wel eens een hart onder de riem gestoken krijgen. En tja, het kan zijn dat als je hem vertelt dat je verliefd op hem bent, die vriendschap ingewikkeld kan worden. Is het niet dat je gevoelens voor hem krijgt omdat je een vriendje wilt? Ik hoop dat je er snel uit komt ^^


    Dat weet oud zelf niet, dat is het probleem ^^
    Ugh school is horrible. Ik wil nu echt naar huis. Maar heb straks so......


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xNiallHoran schreef:
    (...)

    Dat weet oud zelf niet, dat is het probleem ^^
    Ugh school is horrible. Ik wil nu echt naar huis. Maar heb straks so......

    Ik denk dat je het, het beste eventjes nog kan afwachten met een stap te maken. Eventjes alles op een rijtje zetten. Je hebt nog ongelofelijk veel tijd om aan vriendjes en relaties te beginnen ^^
    En ja, school is ook horrible, maar we moeten het allemaal afmaken haha. Veel succes met je SO!

    Loveless schreef:
    (...)
    Ik denk dat je het, het beste eventjes nog kan afwachten met een stap te maken. Eventjes alles op een rijtje zetten. Je hebt nog ongelofelijk veel tijd om aan vriendjes en relaties te beginnen ^^
    En ja, school is ook horrible, maar we moeten het allemaal afmaken haha. Veel succes met je SO!


    t ging wel goed denk ik xd
    Ik ben met de mentor gaan praten, via mail, want die is bijna nooit op school ;s
    Maar die zou de leraren erop aanspreken dat we eigen plekken aan moeten houden en blablbla.
    Toch, it cheers me up (:

    En dan zit ik dus niet meer in de buurt van dat kind :D
    Eindelijk geen arrogante blikken meer, en geroddel wat ze net zo hard zegt dat je het net kan horen,
    nou, dan laat dr maar lekker roddelen, maar hoef het niet meer te horen.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xNiallHoran schreef:
    (...)

    t ging wel goed denk ik xd
    Ik ben met de mentor gaan praten, via mail, want die is bijna nooit op school ;s
    Maar die zou de leraren erop aanspreken dat we eigen plekken aan moeten houden en blablbla.
    Toch, it cheers me up (:

    En dan zit ik dus niet meer in de buurt van dat kind :D
    Eindelijk geen arrogante blikken meer, en geroddel wat ze net zo hard zegt dat je het net kan horen,
    nou, dan laat dr maar lekker roddelen, maar hoef het niet meer te horen.


    Goed zo! Ik ben blij dat ze er wat aan gedaan hebben.
    Dat hoort ook.
    En dat meisje moet voor zich kijken en der moel houden want anders kom ik eventjes langs en stamp ik op der hakjes ;D

    Ik herken je gevoel. Mij lijkt het gewoon puur pubertijd. Ik heb trouwens aardig wat vriendjes gehad, maar bij geen een heb ik nog nagedacht dat ik wilde trouwen of zo. Mijn ouders beweren dat ik alleen vriendjes mag hebben als ik zeg maar met ze ga trouwen of zo. Like da fuq? Maar ach. Ik zou vooral veel muziek luisteren en de rottige gevoelens opzij zetten door het doen van leuke dingen met vrienden.


    26 - 02 - '16

    Toch heb ik telkens het idee dat ik forever alone ga zijn. Ik heb nog nooit een 'serieus' vriendje gehad (ja ok, ik ben 14....) maar ook niet ontgroend, en ik begin me ze langzamerhand echt af te vragen wat er mis is met me.


    Me too. Ben zwaar verliefd op iemand die ik bijna nooit zie, alleen in de vakanties. Alleen soms lijkt het of hij me leuk vind en soms weer niet en na een tijdje heb ik het een beetje verpest. Dus als ik eerlijk ben, is het voor de kerstvakantie voor mij heel onzeker hoe ik ga reageren als ik hm zie. Want hij was really disappointed toen ik iets niet aardigs deed zegmaar. En ik weet niet. Hij doet vmbo kader, ik gymnasium. Maakt dat uit. O en stel hij wordt mn vriend, dan gaan mn ouders echt verbijsterd reageren... Maar goed ik heb hetzelfde idee ook dat ik forever alone ga blijven, want ik ben niet echt het type voor een relatie. Hoe verliefd ik ook ben. Btw ik heb nog nooit een vriendje gehad. Maar goed, je hoeft ook niet gelijk iemands vriendin te zijn, om zegmaar die dingen te doen. Want ik ben nog niet ontgroend, maar heb al meer gedaan dan een vriendin van me met wel een ex.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Maak je sowieso geen zorgen over het feit dat je op je 14e nog geen serieus vriendje hebt gehad. Ik ben zestien en heb er ook nog geen gehad. Bij iedereen komt het op het juiste moment. En wie zegt er dat je er eentje nodig hebt? Je kunt ook gezellig met je vriendinnen afspreken, of een keer wat leuks gaan doen met je familie en dan zul je zien dat er vanzelf een keer een leuke jongen op je pad komt :)

    Keep holding on!


    Everything Is Impossible

    Het gaat beetje bij beetje weer wat beter, ik begin me weer wat happyer te voelen zeg maar :)
    Alleen dr hoeft maar 1 ding tegen me gezegd te worden wat niet aardig is en dan val ik al weer 2 beetjes naar beneden.... Dat word weer wat als we morgen weer naar school meoten....

    Gisteren was er zo'n feestje van mijn beste vriend, en behalve de jongens en 1 meisje kende ik serieus niemand. Maar die meisjes waarvan ik zei dat ik die mocht zijn eigenlijk best wel aardig :D
    en wss komt dat ook wel omdat ik zie dat ze niks met mijn beste vriend willen... (:


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    dat niet naar school willen en huilen in de ochtend terwijl je gewoon lieve vriendinnen hebt dat had ik ook, bij mij ging het vanzelf weer over door te praten met mn ouders enzo, maar later ging ik ook nog naar een psycholoog en nu heb ik het niet meer. Ik had het altijd na vakanties en weekenden en nu gelukkig niet meerP:)

    het komt goed, dat weet ik zeker<3


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik heb bij sommige punten hetzelfde.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.