• i know that i always can count on you, i love you <3

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 20:29 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Niallator schreef:
    ik ga hier kapot, het spijt me zo erg ik heb dit gewoom verpest jullie moeten weten dat ik er nog steeds voor jullie zal zijn ookal zal ik hier nu een maand niet zijn, ik ben echt een down persoon op dit moment ik wil niks meer, ik kan niks meer ik bem gewoon kapot, ik hou van jullie xxxxxxxx

    ;o wat is er aan de hand ? ;s
    Ookal ken ik je niet zo goed (en was dit wss niet tegen mij) hopelijk komt alles goed en neem gewoon tijd voor jezelf en vergeet al de rest en komt helemaal tot rust :') hopelijk komt alles terug goed <3


    The soul needs autumn.

    Lindsey ik mag een maand niet op de laptop door mijn cijfers
    maar mn pa zei net voor elke voldoende die ik haal tot de vakantie dat ik een halfuur op de laptop mag, tot nu toe staan er 14 toetsen gepland en die ga ik echt proberen allemaal voldoende te maken

    ik ga jullie echt missen schatjes, ik hou van jullie echt niet normaal veel xxxxx


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga je missen, lief eekhoorntje van me (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    awh, sanne het komt goeddd<3333
    je kan het meid
    we geloven in je (H)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ik ga slapen, ik ben al non stop aan het huilen sinds mn pa zei dat ik niet meer op de laptop mag yeah

    ik hou van jullie xxxxxx


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Probeer maar goed te slapen. En gewoon heel goed je best doen op school, misschien mag je je laptop dan wel eerder terug! *O*
    En Sanne, ik hou ook heel erg van jou! Dikke kus xxxx (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik knan weer is niet slapen -./


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    bam
    nieuw hoofstuk (:

    en goedemorgen..


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    GOEDEMORGEN.<3
    en bam ook een nieuw hstuk.


    Remember when...

    HEllo lovelyyyyyyys <3


    i'm broken, do you hear me.

    Helloooooooooooooo *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    YEAAAAAAAAAAH LEVEN !


    i'm broken, do you hear me.

    Goeiemiddag. ;3
    Wil iemand misschien mijn verhaal lezen?
    Up all night. | Ziam


    I like boys who drive cars too slow.

    ALOHA <33333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    FABIENNEEEEEEEEEEEE *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John