• En toen was ik gezakt op het EU1 tentamen.

    Samen met de rest van de klas. (op een paar na)

    Het lijkt me toch duidelijk dat dit niet aan ons ligt!

    -Leraar is niet motiverend, trekt onze interesse niet
    -De lessen waren te laat en te lang ingepland
    -Hij legt niet duidelijk en goed uit, terwijl het soms ingewikkeld is
    -Zijn engels is ... naja.
    -Het oefententamen was WAY niet op hetzelfde level als het echte tentamen!
    -Het engels op het tentamen was moeilijk (zelfs amerikaanse meiden vonden het moeilijk)

    Met een leuke, enthousiaste, duidelijke docent die de stof aan ons had kunnen uitleggen had ik echt wel hoger dan een 5 gehaald. Dit was puur op de gok allemaal.

    Ik haat het als zulke docenten je cijferlijst verpesten.

    Hmhm, ik ken ze, die heb ik 3 jaar lang gehad waardoor ik nu nog een extra jaar op school moet doorbrengen, maar volgens school is het toch echt mijn schuld.
    Echt balen, sterkte ermee.


    Your make-up is terrible

    Ik zou het tegen een vertrouwenspersoon of zo zeggen, want als bijna de hele klaas is gezakt ligt het duidelijk aan je leraar.

    Wat een timing!
    Ik heb zonet les gehad van iemand die echt vreselijk is. Ze liet ons een muziekstuk leren zonder uit te leggen hoe het moet. En dan moesten we het tegen vandaag voor de klas doen.
    Meer dan de helft is gezakt omdat ze het gewoon niet uitlegde :s


    Let the Night embrace you

    Vorig jaar wiskunde, wat een ramp.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik had vandaag een Nederlands toets voor mijn toetsweek.
    En de leraar had gezegd dat het tekstverklaren was en toen we de toets kregen bleek het dat het over stijlmiddelen ging. Dus nu heeft iedereen de toets verneukt, omdat het allemaal dingen waren waar ik nog nooit van gehoord had D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik ben geen vervelende leerling,
    en ik ben altijd respectvol tegen over leraren maar..

    Wat zit nederland toch vol met kutdocenten.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 16:26 ]

    xXRavfeyXx schreef:
    Ik ben geen vervelende leerling,
    en ik ben altijd respectvol tegen over leraren maar..

    Wat zit nederland toch vol met kutdocenten.


    I agree with this.
    Maar als docenten kut doen krijg ik wel sterker de drang om vervelend te worden. :W


    26 - 02 - '16

    Mijn wiskundelerares dit jaar. En die van vorig jaar ook al en die van de 1e. Alleen de lerares in de 2 was echt goed!


    <3

    Nup. Ik heb 'perfecte' docenten dit jaar.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    HIER!
    Het gemiddelde van onze klas is een 3,4.. nee, dit ligt zeker allemaal aan de leerlingen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Azian schreef:
    Ik zou het tegen een vertrouwenspersoon of zo zeggen, want als bijna de hele klaas is gezakt ligt het duidelijk aan je leraar.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    xXRavfeyXx schreef:
    Ik ben geen vervelende leerling,
    en ik ben altijd respectvol tegen over leraren maar..

    Wat zit nederland toch vol met kutdocenten.


    same here...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Amerikaans heeft weer wat andere woorden dan het Engels

    Da's echt balen, misschien moet je het er eens over hebben met die leerkracht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mijn lerares Nask wilde me een aantekening geven omdat ik mijn pen niet bij had --'


    "Ignite, my love. Ignite."