• Ja lieve q-users, ik ben de komen de paar dagen/weken/maanden minder actief aangezien mijn laptop is afgepakt voor een onbepaalde tijd.
    Nouja, als ik online ben zou dat via mijn telefoon zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ouders...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waarom afgepakt? D:

    Aww, that sucks.
    Ik denk dat ik je hierin binnenkort join aangezien ik morgen een rapportgesprek heb en dan zullen mijn ouders me vast ook gaan straffen. (no_chears)

    Ouders, ze verzieken je sociale leven(no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ahw, succes zonder Q =]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    LOVEANNABETH schreef:
    Ouders, ze verzieken je sociale leven(no_chears)

    +oneindig


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LOVEANNABETH schreef:
    Ouders, ze verzieken je sociale leven(no_chears)


    Inderdaad.
    + mijn laptop is ook afgepakt, maar mijn vader en moeder zijn werken, dus ga ik er gewoon op. ;p


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    + mijn laptop is ook afgepakt, maar mijn vader en moeder zijn werken, dus ga ik er gewoon op. ;p

    Mijn vader neemt altijd mijn internet af. Dan word ik uit het netwerk gekickt tot hij me er weer in laat. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    LOVEANNABETH schreef:
    Ouders, ze verzieken je sociale leven(no_chears)


    Mee eens.


    26 - 02 - '16

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    + mijn laptop is ook afgepakt, maar mijn vader en moeder zijn werken, dus ga ik er gewoon op. ;p


    die van mij is verstopt...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oppugno schreef:
    Ahw, succes zonder Q =]


    ik kan er wel op. Maar alleen op mijn telefoon dus ik kan niet zo snel reageren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Epitaph schreef:
    (...)
    Mijn vader neemt altijd mijn internet af. Dan word ik uit het netwerk gekickt tot hij me er weer in laat. (no_chears)


    Oke, dat is wel lullig. Zo erg zijn mijn ouders ook niet. Mijn moeder weet vast wel dat wij erop zitten. Ze zegt er alleen niks van. ;p


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Buddy schreef:
    (...)

    die van mij is verstopt...


    Omg. Die van mij was ook echt weg van mijn kamer. Alleen ik ging met mijn moeder mijn kamer opruimen, en omdat ik cd's wou luisteren kreeg ik mijn laptop. Dus ligt hij gewoon weer op mijn kamer. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nooooooooooooo!!

    Mean Parents!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    SwaggerApp schreef:
    Nooooooooooooo!!

    Mean Parents!!


    Haha sorry, geen skype -nochearssmileydieiknietheb


    "Ignite, my love. Ignite."