• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:38 ]

    Op de doos, achterkant van de verpakking? Bel anders even naar dat bedrijf =]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wij hebben het wachtwoord zelf ingesteld. Misschien staat daar ook wel iets over in de handleiding oid?

    Chimera schreef:
    Wij hebben het wachtwoord zelf ingesteld. Misschien staat daar ook wel iets over in de handleiding oid?


    Nope.

    Kijk op je pc bij je internet verbinding (dat pctje rechtsonderin) en kijk wat je standaard gateway is. Ga via je browser naar dat adres en zoek daar naar het wachtwoord. (Kan alleen als er geen wachtwoord op je router zit).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn oma heeft Ziggo. En ik had mijn laptop mee en kreeg het ook niet. Toen zei mijn zus, dat je op zo'n knopje moet drukken dat op de router zit. Het is een inwendig knopje zal maar zeggen en normaal moet hij dan verbinding maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Azian schreef:
    Mijn oma heeft Ziggo. En ik had mijn laptop mee en kreeg het ook niet. Toen zei mijn zus, dat je op zo'n knopje moet drukken dat op de router zit. Het is een inwendig knopje zal maar zeggen en normaal moet hij dan verbinding maken.


    Dat weet ik, dat had ik ook bij deze laptop & op me BB gedaan, maar op de iPod kan dat blijkbaar niet dus heb ik het wachtwoord nodig --'

    DarkSavior schreef:
    Kijk op je pc bij je internet verbinding (dat pctje rechtsonderin) en kijk wat je standaard gateway is. Ga via je browser naar dat adres en zoek daar naar het wachtwoord. (Kan alleen als er geen wachtwoord op je router zit).


    Kan het niet vinden ;x

    Als je naar je internetverbinding gaat, op de computer, kun je bij wachtwoord de optie 'tekens verbergen' kiezen, als je die uitschakelt wordt het wachtwoord als het goed is zichtbaar.


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Als je naar je internetverbinding gaat, op de computer, kun je bij wachtwoord de optie 'tekens verbergen' kiezen, als je die uitschakelt wordt het wachtwoord als het goed is zichtbaar.


    HELDIN! HET WERKT

    Westwick schreef:
    Als je naar je internetverbinding gaat, op de computer, kun je bij wachtwoord de optie 'tekens verbergen' kiezen, als je die uitschakelt wordt het wachtwoord als het goed is zichtbaar.


    SERIEUS IK HEB WEKEN NAAR HET WACHTWOORD LIGGEN ZOEKEN, BEDANKT BEDANKT BEDANKT BEDANKT!

    Typ in bij opdrachtprompt (te vinden onder start>alle programma's>bureau-accesoires) "ipconfig" zonder de ""

    Dan heb je de standardgateway (die krijg je dan) en dan moet je doen wat darksavior zegt


    quidquid excusatio prandium pro

    Starkiller schreef:
    (...)

    SERIEUS IK HEB WEKEN NAAR HET WACHTWOORD LIGGEN ZOEKEN, BEDANKT BEDANKT BEDANKT BEDANKT!

    Graag gedaan! Ik ken het probleem... Gelukkig werkt het nu! Veel plezier met je iPod!


    I was an angel living in the garden of evil