• Wat een stelletje droplullen zijn dat, ik heb zin om nu hun hersens in te rammen. Achter mijn huis is een grote weg en ze zijn bezig met werkzaamheden daar. Prima, ik had tot vandaag nergens last van. Vandaag zijn er schijnbaar een stelletje kleuters ingehuurd die gek zijn op toeteren. Sinds zeven uur vanmorgen hoor ik NONSTOP getoeter. Nouja, steeds toet, toettoet, toet..
    Ik heb nu maar de politie gebeld en hopelijk houden ze nu op.


    Ik ben gemeen xoxo

    Bouwvakkershumor :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ja, nou zeg... EENS.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Stiekem was ik dat :x

    Ik zou echt strontchagrijnig naar ze roepen dat ze eens een keer op moeten houden(finger)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    dat is knap irritant
    ik heb last van de buren die om half 8 hun wekkerradio af laten gaan
    een half uur lang, erg leuk als wilt uitslapen (6)

    Tegenover ons huis wordt ook gebouwd en ik ben twee weken lang elke morgen om half zeven wakker geworden door de heipalen. Dus ik ben het e je eens


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Goed, twee keer de politie bellen heeft dus geen nut. Die hebben geen tijd, dus toen is vriendlief er maar langsgereden. Nu zijn ze EINDELIJK stil. Kan papa eindelijk ook slapen, aangezien hij nachtdienst had.


    Ik ben gemeen xoxo