• ...Dat jullie op een wedstrijd-topic klikken waaraan je niet meedoet om vervolgens de opdrachten te bekijken en soms dat je denkt: "Oh, die opdracht wil ik ook doen?" (cat) Haha, ik wel


    Not all those who wander are lost.

    Ja, maar dan alleen dat ik te laat was met inschrijven.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik wel, en dan doe ik hem, maar dan voor mezelf.
    Ik dacht dat ik de enige was. Stiekem kijk ik
    dan bij zoveel mogelijk schrijfwedstrijden en maak dan voor mezelf sa´s

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kan ik me helemaal in vinden (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik kijk meestal niet naar wedstrijden waarvoor ik niet ben ingeschreven (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Als ik naar de inzendingen kijk denk ik: 'Verdeurie dat wil ik ook kunnen.' :W


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb altijd dat ik meedoe en ik dan een opracht krijg die me totaal niet ligt, waardoor ik meteen de neiging krijg me uit te schrijven.(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Yes, dat heb ik ook wel eens lol, maar ik doe nooit mee aan wedstrijden.


    As travars

    Nightlock schreef:
    Ik heb altijd dat ik meedoe en ik dan een opracht krijg die me totaal niet ligt, waardoor ik meteen de neiging krijg me uit te schrijven.(no_chears)

    Of dat ik in het begin denk: 'Oh, dat gaat wel.' Maar dan nadert de deadline en heb ik nog steeds niets. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    LOVEANNABETH schreef:
    Kan ik me helemaal in vinden (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LOVEANNABETH schreef:
    Kan ik me helemaal in vinden (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik herken me erin. ook wel eens als ik me verveel dat ik plaatjes van teken- of coverwedstrijden ga kijkenxD

    Tempesta schreef:
    (...)
    Of dat ik in het begin denk: 'Oh, dat gaat wel.' Maar dan nadert de deadline en heb ik nog steeds niets. (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.