• Ik heb al een idee, maar ik loop eerlijk gezegd een beetje vast. Als je zin hebt in een nieuw verhaal, en altijd wel leuke ideeën heb of inspiratie: YOUR MY GUY. Of meisje, dat maakt niet uit. :Y)
    Goed, het gaat dus over Seth.

    •Ik wil wel graag dat je wat ervaring hebt, maar als je dat niet hebt kan het natuurlijk ook wel.
    •Een fijne schrijfstijl, dus geen smileys en wel 'tekens' als een personage wat zegt.
    •Liefde voor het personage, of gepassioneerd schrijven want niets is zo vervelend als het lezen van een verhaal van een schrijver die de hoofdpersoon helemaal niet leuk vind. (:

    SUPERBEDANKT.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik wil wel maar volgens mij ben je het al beu om met mij te schrijven :Y)


    comfort in c h a o s

    Me wants
    ik heb ervaring
    Dit heb ik net geschreven
    Lief dagboek
    Ik ben vandaag begonnen met nog harder vechten, nog harder strijden tegen de vijanden die mijn lichaam beheersen. Ik ben vanmorgen een uur eerder opgestaan. Om te gaan joggen. Om maar gelijk te beginnen met het gevecht. Ik was zo bang dat ik iemand tegen zou komen. Dat iemand zou zien wat ik aan het doen was. Daarom ben ik niet in het park gaan joggen, zoals ik normaal wel zou doen. De kans dat ik daar iemand tegen het lijf zou lopen is gewoon te groot. Daarom besloot ik naar het bos gegaan. Het was daar zo fijn. Doodstil, met alleen het geluid van mijn voeten die op de grond ploften. Af en toe het gefluit van een vogel. Ik zou willen dat ik een vogel kon zijn. Het lijkt mij heerlijk om te kunnen vliegen, om je nergens zorgen over te hoeven maken. Om van die prachtige geluiden te kunnen maken. Maar ik ben geen vogel. Ik ben een dik, vet, stom meisje. Als ik deze oorlog uiteindelijk verlies, ondanks alle moeite. Dan wil ik terug komen als een vogel. Als een klein vogeltje in het bos. Ik had wel uren in dat bos rond kunnen joggen. Maar natuurlijk ging dat niet. Ik moest naar school. Doordat ik zolang ik het bos was geweest had ik geen tijd meer om te ontbijten. Dus kon ik ook niet in de verleiding komen om heel veel te eten. Nog een pluspunt van het bos. Mijn moeder had helaas mijn brood al gesmeerd. Ik heb het in de eerste beste vuilnisbak die ik ben tegen gekomen gestopt.


    Het is een stukje van een dagboek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil wel, maar heb het nog druk met NaNO


    Ex astris, sciencia

    Ik wil wel, als je wilt stuur ik wel een stukje van mijn schrijfstijl(bloos)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 18:59 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    wil wel, maar ik heb nog een aantal andere verhalen waar ik al aan schrijf ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky