• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    maggie= Spaarkoe

    Carlisle =Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory
    Jared= IrishMiracle
    Rosalie = IrishMiracle
    Emmett= xRisingStarx
    Rebecca: xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.








    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Elena
    ‘Ik heb je gemist.’ Fluistert ze zachtjes, en tilt haar hoofd op. Ze kijkt met een glimlach in zijn donkerbruine ogen, waarna ze met haar vingers zacht over zijn wang streelt, en dan haar lippen op die van he drukt. Heel voorzichtig en kwetsbaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emmett
    Ik richtte me weer op Rose, nadat ik de gesprekken van Bels wel zat was. Ik streelde zachtjes met de rug van mijn hand langs haar wang.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Seth hoe gaat het met hem. Ik zei netjes dat het me speet maar zijn hun ingeprent ofzo. Leah is hier'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Seth
    "Ik geloof wel oke maar ik moet nu echt ophangen Bella."

    Embry
    Gewillig kuste ik haar terug. Een van mijn handen lag nu op haar wang en ik streelde die met mijn duim. "Ik hou zoveel van je." Zei ik toen de kus eventjes stopte.

    Bella
    'Oke Jake maar zeg hem nog een keer dat ik alles doe om het goed te maken.' smeekte ik. Ik hing op en liep richting de keuken. 'HOi Em'zei ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena
    Ze glimlachte. ‘Niet doen. Het is gevaarlijk in deze wereld met vampiers en wolven om van elkaar te houden.’ Mompelde ze zachtjes tegen zijn warme lippen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ik ga weg tot motgen kweenie hoelaat. als mentor lief is beni k rond 3 uur thuis maar ga ik shoppen zoiezo savonds(H)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    edward
    Ik liep de keuken in. Daar zag ik Bella, EmmeTT en Rose staan. 'Hoi jonges', zei ik vrolijk


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Embry
    "I don't care." Zuchte ik en kuste haar opnieuw. "Ik hou gewoon van je," Mijn hart was weer compleet.

    MisPattinson schreef:
    [ik ga weg tot motgen kweenie hoelaat. als mentor lief is beni k rond 3 uur thuis maar ga ik shoppen zoiezo savonds(H)]

    lief, we gaan naar comp lokaal


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [Jeuj TT]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bells
    Ik kuste Edward o zijn mond, We gigen op in de kus totdat Rosalie ons onderbrak. Ik keek har boos aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vianna schreef:
    (...)
    lief, we gaan naar comp lokaal
    (6)rot geurtse. haha hiens schrjif je als hienzschxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rosalie.
    Ik probeerde Bella's stem niet te horen, en hopelijk merkte Emmett dat niet. Ik drukte een zachte kus op zijn lippen, en grinnikte zachtjes en vleierig.

    Trevor.
    'Geen dank,' glimlachtte ik. Ze was heel mooi, mooier dan elk ander meisje wat ik ontmoet had. Voor ik het wist prentte ik in. Ik glimlachte even.
    'Hoe heet je?' vroeg ik. 'Ik ben Trevor.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bells
    Rosalie negeerde me. Ik trok Edward mee naar een hoekje in de kueken en kuste hem vol op zijnmond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan