• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    maggie= Spaarkoe

    Carlisle =Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory
    Jared= IrishMiracle
    Rosalie = IrishMiracle
    Emmett= xRisingStarx
    Rebecca: xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.








    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Trevor.
    Ergens hier vandaan hoorde ik steeds een plofje. Ik stond op, liep ernaartoe en zag een meisje op en neer springen, om de mooiste appel uit de boom te krijgen. Ik kon er makkelijk bij. Ik nam een sprongetje en pakte de appel vast. Ik stak hem uit naar het meisje.
    'Hey,' begroette ik haar. 'Lukte het een beetje?' Ik stak nog steeds de appel uit.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bella
    Ik voelde me wanhopig worden. 'Amy alsjeblieft hoe gaa thet met hem.? ik begon bijna te schreeuwen. 'ik weet dat ik iets fouts heb gedaan alsjealsjeblieft' smeekte ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    "oke." Ik hield de telefoon tegen mijn oor maar begon te rennen. Ik rende tot ik het strand zag. In de verte zag ik en kleine gedaante wat Elena wel móést zijn. Ik rende nog harder tot we 10 meter van elkaar verwijderd waren. "Draai je om." Fluisterde ik.

    Avery
    Ze draaide zich om. Haar lichtblauwe ogen glimmend, vrolijk kijkend naar de jongen. Hij was een wolf. Hij had dezelfde uitstraling. ‘Bedankt.’ Glimlachte ze een tikkeltje verlegen, pakte de appel aan, en streek een lok achter haar oor.

    Elena
    Ze draaide zich om, en glimlachte. Er drupten enkele tranen op het zand. Ze had hem gemist, maar ze was ook blij dat hij er weer was. Ze ademde diep in, en streek een lok voor haar ogen vandaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ik moet over iets minder dan 10 minuten weg(huil)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy
    "Het is al eens beter geweest," antwoordde ik bot. "Luister Bella, is dat alles wat je wou zeggen?"


    Ex astris, sciencia

    [een grotere samenvatting mag ook wel hooor bells]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Embry
    "Ik hou van je." Zei ik in de telefoon en rende toen de laatste meters naar haar toe. Ergens een meter voor haar liet ik mijn telefoon vallen om Elena te kunnen omhelzen. Ik hield van haar, ik kon niet zonder haar en god wat had ik haar gemist.

    Bella
    'Nee antwoorde ik bot. 'Mag ik Seth weer even'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena
    Ze sloeg haar armen rond zijn warme middel, en legde haar hoofd op zijn borst. Ze had hem gemist. ‘Ik ben je niet waard.’ Prevelde ze kleintjes, en streek met haar vingers zacht over zijn buik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    "Dat ben je wel." Fluisterde ik tegen haar haar. "Je bent het meer dan waard." Ik kuste haar hoofd en streelde met mijn arm over haar rug. Dit was perfectie, dit was voor mij hemel.

    Amy
    Ik gaf de telefoon terug aan Seth en zette me bij Jason.
    "Ze is echt ongelooflijk." zei ik, mijn hofd schuddend


    Ex astris, sciencia

    [ben te lui lief. sorry moet zo gaan pitten yes heb zin in. kom je ff op twitter???? morgen valt hientzsch weer uit. ik hoop dat mentor uur niet doorgaat dan zou ik om half 3 vrij zijn(hoera)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bells
    'Seth ben je daar?' Jemig ze had wel wat vriendelijker mogen reageren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Seth
    Ik kreeg de telefoon terug in mijn handen geduwd. "Bella?" Ik wist niet of ze had opgehangen. "Ik wil nu Leah zoeken oke?"