• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, het was leuk op school

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    maggie= Spaarkoe

Carlisle =Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory
    Jared= IrishMiracle
    Rosalie = IrishMiracle
    Emmett= xRisingStarx
    Rebecca: xRisingStarx

Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

Ex astris, sciencia

[Waa Claire :3]

We're all mad here. You'll fit right in.

Quil
    'In het bos. Ik huil wel, dan kan je het horen,' zei ik.

Bella
    'ja snel huilen ik kom' Ik begon richting het bos te rennen.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Quil
    Meteen veranderde ik terug, richtte mijn muil richting de hemel en begon te huilen. Hopelijk was het hard genoeg.

Bella
    Ik hoorde hem huilen en begon er heen te sprinten. Ik ving zijn geur op en sprinte er heen. Daar zag ik Renesmee op de grond liggen. Ik tilde haar voorzichtig op. 'Renesmee lieverd?' vroeg ik zacht en bang. ik gaf haar aan Quil. 'Jij houd haar warm' zei ik tgen hem

Claire
    Ze keek om, naar het gehuil. ‘Ahá.’ Glimlachte ze flauw, en keek naar de grond. ‘Kom in ieder geval binnen.’ Glimlachte oude Quil, terwijl hij met zijn rolstoel opzij ging, zodat zij er langs kon. Eenmaal binnen liep ze meteen naar boven, richting Quils kamer. Ze grinnikte om de bende, en bekeek de muren. Allemaal foto's van haar, of samen. Ze was zo jong, op de laatste foto was ze een jaar of zes. Zpu hij haar nog herkennen? Ze grinnikte, en maakte zijn bed op, waar ze uiteindelijk op ging zitten, en een lok om haar vinger draaide.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Emmett
    'Dankje, alles staat mij goed toch?' Zeg ik met een grijns. 'Bij jou in iedergeval wel' zeg ik en leg een zacht kusje op haar voorhoofd.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Trevor.
    Ik grinnikte. 'Weet je zeker dat ze er zijn? Zal ik anders even huilen naar de lucht? Dan komen ze vast wel.' Ik knipoogde.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Avery
    ‘Stil eens.’ Murmelde ze. Ze hoorde vaag iemand huilen. ‘Kun jij even kijken wie dat is? Straks is er iets ergs.’ Mompelde ze geschrokken, en begon eigenlijk al als een bezetene richting de geluiden te rennen.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Quil
    Ik hield Renesmee in mijn armen. Zo klein was ze niet meer, ze was nu bijna volwassen, nouja, qua uiterlijk dan. Ze was nog steeds jonger dan Claire. Claire... God, ik miste haar. 'Waarheen?' vroeg ik Bella.

Trevor.
    Ik rende de bosjes in, knoopte mijn broek rond mijn enkel en veranderde in een wolf. Ik sprong de bosjes uit en rende meteen in die richting. Daar zag ik een andere jongen.

Rosalie.
    'Bij jou wel ja, ook bij mij,' zei ik glimlachend en ik sloeg mijn armen rond zijn nek.

[ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 18:56 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Bella
    "Ehm naar huis. SNel naar huis toe op de bank' riep ik hard. Ik begon al te rennen.

Quil
    Ik rende achter Bella aan, toen ik een wolf zag staan. Ik knikte naar hem en sprintte weg.

Bella
    Ik was iets eerder dan Quil thuis. Boven pakte ik snel een deken. Hij had haar al neer gelegd. 'Wat moet ik nu doen' riep ik weer in paniek.

[Is there a doctor in the room? :Y) Carlisle?]

Quil
    'Carlisle,' zei ik.