• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    maggie= Spaarkoe

    Carlisle =Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory
    Jared= IrishMiracle
    Rosalie = IrishMiracle
    Emmett= xRisingStarx
    Rebecca: xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.








    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Quil
    Ik barstte in lachen uit. 'Waarom zit je in hemelsnaam in de bosjes?' 'En wat is er aan de hand?' vroeg ik, toen ik gekalmeerd was.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    KerstBella's XD
    'OMdat ik Seth hoorde en die wou ik spreken maar hij liep naar Leah.' antwoorde ik rustig terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    'Oké,' antwoordde ik. 'Maar kan ik je straks terugbellen? Ik ben bijna thuis.'

    [Wie o wie? Nobody's helping me :(]


    We're all mad here. You'll fit right in.


    KerstBallen
    'Ow oke is goed.' ik hing maar weer op. Ik probeerde zo zacht moge3nlijk weg te sluipen wat niet helemaal goed lukte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zelf verzonnen ?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [charlie:X]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Kerstballen?! WHAHAAHAHAHA!! Felix, Alec of Demitri?]

    Quil
    Ik stak mijn telefoon weer in mijn broekzak en veranderde weer terug, waarna ik rustig dooor het bos draafde. Opeens rook ik een bekende geur en zag een klein meisje met bronskleurig haar op de grond liggen. Snel veranderde ik weer terug. 'Renesmee?' Ze was bewusteloos. Radeloos belde ik Bella weer.

    Renesmee
    Flashback
    Er was niemand thuis. Jacob was aangereden en daarom rende ik door de bossen op weg naar het ziekenhuis, tot ik werd aangevallen door een random vampier. Het was een nieuweling, maar totaal verwilderd. Daarom was het me gelukt om hem in brand te steken, ik had de aansteker open tegen hem gegooidd. Maar ik was verzwakt en was op de grond gaan liggen.
    Ik wist niet hoelang ik hier al lag, toen opeens een schim voor me opdook, die me verbaasd en bezorgd aankeek. 'Renesmee?' vroeg hij. Ik knikte zwak, waarna alles weer donker werd.

    [Goed hea? Ik moest Renesmee even ergens droppen... :)]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Bew.]
    Rosalie.
    Ik gaf Emmett een kus terug, en glimlachte.
    'Zo, glitterend goud staat je goed,' grinnikte ik terwijl ik naar zijn ogen keek.

    Trevor.
    Ik volgde Avery, en we kwamen bij een paar huizen uit.
    'Dus, wat 'doen' we hier, en dat soort dingen?' vroeg ik.

    [Weet Avery btw dat Trevor heeft ingeprent?]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Zelf verzonnen mag ook :)]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [nog niet en ja kerstballen]
    Bella
    Ik rende weer terug naar huis. Tsja wat zou ik gaan doen. Ik wist niet zeker of Emmett en Rosalie nog binnen zouden zijn dus ik liep maar richting het bos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    [nog niet en ja kerstballen]
    Bella
    Ik rende weer terug naar huis. Tsja wat zou ik gaan doen. Ik wist niet zeker of Emmett en Rosalie nog binnen zouden zijn dus ik liep maar richting het bos

    [Bitch, ik bel je -.-]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    KerstBallen [ sorry]
    Mijn mobiel ging af. 'Ja Zeg het maar'ze iik riechting de telefoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    'Bella? Ik heb je dochter gevonden...' zei ik in paniek. 'Ze is bewusteloos.'


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Haaj. Claire heeft een tijdsprong (': En is nu 14/15 :].
    Picca van Claire

    Avery
    ‘Ze beschermen de mensen tegen vampieren, maar ze zijn ook heel leuk als vrienden, geloof me.’ Grinnikte ze. ‘Behalve mijn vader want die als vriend.. Neh.’ Ze glimlachte flauw, en schudde haar hoofd, waarna ze rondliep, richting het bos van La Push. ‘Embry! Jacob! Seth! Sam! Jared! Leah! Waar zijn jullie!?’ Gilde ze terwijl ze rondjes draaide

    Claire
    Ze klopte op de deur van Quils huis, waar oude opa Ateara verrast opendeed. ‘Claire! Wat is dat lang geleden meis!’ Fronste hij met een glimlach, waarop ze knikte. ‘School was erg tijdrovend, helaas.’ Verzuchtte ze, en schudde haar hoofd. ‘Is Quil thuis?’ Glimlachte ze. Hij zou uit zijn dak gaan wanneer hij hoorde dat ze een half jaar bij hem mocht blijven. Ze had hem een heel, heel lange tijd alleen maar in brieven en aan de telefoon kunnen spreken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    BKerstbella
    'Wat! waar ben je ik kom eraan' riep ik paniekerig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan