• Kut, of zo? :W

    Ik heb de gehele dag al ontieglijke buikpijn waar je 'u' tegen zegt. (Ja ik weet hoe het komt, maandelijkse kuren :W) Maar goed, de hele klas was vandaag véél te druk, ze zaten allemaal te schreeuwden door de lessen heen en dat kind achter me liep weer eens aan m'n haar te trekken. Zodra hij zijn hand op zijn (open) boek had gelegt gooide ik zijn boek met al mijn kracht dicht waardoor zijn vingers er tussen zaten. Eigen schuld, dikke bult. Aan het eind van de dag was ik blij dat ik weg mocht en allemaal haasten want mijn vriendin zou met me mee rijden, die is dus niet op komen dagen, kwartier voor niets gewacht. Ik kom thuis, heb ik ontzettende honger dus ik drink warme chocomel en eet een broodje en een banaantje, twee tellen later rol ik over de grond van de pijn door het eten. Waarnaar ik boven een kaars aansteek en daar mee zit te klooien, heel mijn bureau zit onder de verbrande lucifer restjes, én de vloer die ik gisteren had gestofzuigd en wat doet buikjelief? Die begint weer als een gek te kloten.

    En nee, een kruik, pittenzak oid hebben we niet en sowieso kan ik daar niet tegen. In bed liggen maakt me onrustig en ik verveel me als een gek. What to do? :W

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 15:52 ]


    Let it come and let it be

    Sarixell, Feminax...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Templesmith schreef:
    Sarixell, Feminax...

    Pardon? :W


    Let it come and let it be

    Ik weet echt niet wat je er tegen moet doen. Paracetemol? :$


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Countenance schreef:
    (...)
    Pardon? :W

    Medicijnen die je bij de drogist kunt halen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mraz schreef:
    Ik weet echt niet wat je er tegen moet doen. Paracetemol? :$

    Paracetemollen hebben we nooit :'D
    Het eerste wat me weer tebinnen schoot was: 'Maaaaaam, bel jij de huisarts weer even? Ik wil nu toch echt De Pil gaan halen :W'


    Let it come and let it be

    Templesmith schreef:
    (...)
    Medicijnen die je bij de drogist kunt halen. :Y)

    Oh, zo :'D


    Let it come and let it be

    Hier is echt een geweeeldige oplossing voor. 100% kans dat je klachten weggaan!

    Wordt een jongen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Hier is echt een geweeeldige oplossing voor. 100% kans dat je klachten weggaan!

    Wordt een jongen (cat)


    Of zwanger. ben je er ook 9 maande vanaf. (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    RainbowDash schreef:
    Hier is echt een geweeeldige oplossing voor. 100% kans dat je klachten weggaan!

    Wordt een jongen (cat)

    Voordelen: Nadelen:
    ~Mijn brein word groter. Ik ga ze minder gebruiken.
    ~Niet langer ongesteld. De schaamte als je broek zich aanspand in de supermarkt.
    ~Minder lang voor de spiegel staan. De starende blikken als je zin hebt je op te maken.
    ~Je bent zogenaamd sterker. Lager cijfer bij de Coupertest.
    ~Die overirritante jongen hobbelt neit langer achter je reet aan. Van die kutjes die om de dag een nieuw vriendje hebben, hobbelen wèl achter je aan
    ~Niemand kan het wat schelen dat je verschrikkelijk zingt. De periode waarin je de baard in je keel krijgt.

    Nah, ik blijf wel meisje/vrouw :Y)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Voordelen: Nadelen:
    ~Mijn brein word groter. Ik ga ze minder gebruiken.
    ~Niet langer ongesteld. De schaamte als je broek zich aanspand in de supermarkt.
    ~Minder lang voor de spiegel staan. De starende blikken als je zin hebt je op te maken.
    ~Je bent zogenaamd sterker. Lager cijfer bij de Coupertest.
    ~Die overirritante jongen hobbelt neit langer achter je reet aan. Van die kutjes die om de dag een nieuw vriendje hebben, hobbelen wèl achter je aan
    ~Niemand kan het wat schelen dat je verschrikkelijk zingt. De periode waarin je de baard in je keel krijgt.

    Nah, ik blijf wel meisje/vrouw :Y)


    He vergeet eentje!

    voordeel: Je lekt niet meer door snachts
    nadeel: Je wordt soms erg plakkerig wakker sochtends

    En kutjes die achter je aan zitten zijn leuk! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    He vergeet eentje!

    voordeel: Je lekt niet meer door snachts
    nadeel: Je wordt soms erg plakkerig wakker sochtends

    En kutjes die achter je aan zitten zijn leuk! :D

    God, praat me er niet van :W

    Nee, niet. Ze maken mij chagerijnig als de pest 'Nee, wij blijven echt bij elkaar, voor altijd!' Next day. 'Hoe is het met je vriendje?' 'Wie? Oh het is uit.' :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    God, praat me er niet van :W

    Nee, niet. Ze maken mij chagerijnig als de pest 'Nee, wij blijven echt bij elkaar, voor altijd!' Next day. 'Hoe is het met je vriendje?' 'Wie? Oh het is uit.' :"D


    En dat vriendje zit zo van: "Doesn't matter had sex"


    quidquid excusatio prandium pro

    Misschien een koude of warme washand op je buik? Warme melk helpt soms ook


    Physics is awesome

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En dat vriendje zit zo van: "Doesn't matter had sex"

    Alwin, jij loopt mijn laatste beetje vertrouwen in het mannelijk volk omver te schoppen (cat)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Alwin, jij loopt mijn laatste beetje vertrouwen in het mannelijk volk omver te schoppen (cat)


    Goedzo. Vrouwen horen geen vertrouwen te hebben in mannen en mannen horen geen vertrouwen te hebben in mannen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro