Kut, of zo? :W
Ik heb de gehele dag al ontieglijke buikpijn waar je 'u' tegen zegt. (Ja ik weet hoe het komt, maandelijkse kuren :W) Maar goed, de hele klas was vandaag véél te druk, ze zaten allemaal te schreeuwden door de lessen heen en dat kind achter me liep weer eens aan m'n haar te trekken. Zodra hij zijn hand op zijn (open) boek had gelegt gooide ik zijn boek met al mijn kracht dicht waardoor zijn vingers er tussen zaten. Eigen schuld, dikke bult. Aan het eind van de dag was ik blij dat ik weg mocht en allemaal haasten want mijn vriendin zou met me mee rijden, die is dus niet op komen dagen, kwartier voor niets gewacht. Ik kom thuis, heb ik ontzettende honger dus ik drink warme chocomel en eet een broodje en een banaantje, twee tellen later rol ik over de grond van de pijn door het eten. Waarnaar ik boven een kaars aansteek en daar mee zit te klooien, heel mijn bureau zit onder de verbrande lucifer restjes, én de vloer die ik gisteren had gestofzuigd en wat doet buikjelief? Die begint weer als een gek te kloten.
En nee, een kruik, pittenzak oid hebben we niet en sowieso kan ik daar niet tegen. In bed liggen maakt me onrustig en ik verveel me als een gek. What to do? :W
[ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 15:52 ]
Let it come and let it be