• http://www.quizlet.nl/poems/10756/nigel/
    Lees en zeg wat je er van vind.

    Het is meer een ietwat kortaf verhaaltje dan een gedicht.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Het is meer een ietwat kortaf verhaaltje dan een gedicht.


    This + i left a comment.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Countenance schreef:
    Het is meer een ietwat kortaf verhaaltje dan een gedicht.


    Dit. Dat is iets wat je vaker ziet in jouw gedichten, Hale. Wat dat betreft moet je bij Lizz zijn, die heeft je eerder een paar tips daarover gegeven die ik allang weer vergeten ben xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind dat een gedicht niet altijd hoeft te rijmen , maar een mooi gebaar maakt. Zoals hier.
    Dus ik vind het mooi (:


    Danmarks Dynamite.

    Countenance schreef:
    Het is meer een ietwat kortaf verhaaltje dan een gedicht.


    comfort in c h a o s

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dit. Dat is iets wat je vaker ziet in jouw gedichten, Hale. Wat dat betreft moet je bij Lizz zijn, die heeft je eerder een paar tips daarover gegeven die ik allang weer vergeten ben xD


    me's? o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    me's? o.o


    Yeaaaaaaaah, in dat ene andere gedichtentopic van Hale waar ik ook reageerde en waar een rel begon door mij (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    ZaynxMalik schreef:
    Ik vind dat een gedicht niet altijd hoeft te rijmen , maar een mooi gebaar maakt. Zoals hier.
    Dus ik vind het mooi (:


    Ja, nee, dat weet iedereen. Maar in een gedicht hoort wel ritme in te zitten, end at zien we hier niet. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Commented on it.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wat spelfoutjes enzo, maar het is een mooi gebaar.


    Travel far enough, you'll meet yourself