• ik ben op dit moment mijn haar voor het eerst gedeeltelijk roze te verven. het moet nu intrekken, dus ik zit achter mijn laptop met mijn haar ingewikkeld in foliexD
    heeft een van julie haar haar weleens geverfd, en zo ja welke kleur??


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Roze, Paars, paar keer blond.


    To love is to destroy.

    Ik heb zwart met roze gehad, maar dat roze liep zo snel terug dat ik het toen weer gewoon zwart heb geverft.
    Was wel zonde, maarja het was niet anders


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Nee, ik niet.
    Ik wil niet en ik zou niet mogen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    donker paars, fel rood (ongeveer anderhalf jaar aan een stuk), aarbei blond, groene en roze plukjes, nu is het weer aarbei blond met mega uitgroei..


    Love is louder.

    Ik heb het een keer gedeeltelijk roze gehad, daarna paars en toen weer een kleur. Nu is het gedeeltelijk knalrood :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Nee, ik heb nog nooit mijn haar geverfd. Ik heb wel 1 keertje toen ik nog best jong was (8 ofzo) met een blondeerspray mijn haar een stuk blonder gemaakt. Ik heb van nature sowieso al beetje donkerblond-achtig haar, maar als ik nu terugkijk... Ik zal nooit meer mijn haren verven of wat dan ook :'D Het ziet er vreselijk nep uit.

    Ik heb blond gehad en donkerbruin


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Nee, ik hou van mijn eigen haarkleur (:


    I was an angel living in the garden of evil

    ik heb bijna alle kleuren van de regenboog al gehad., ;3
    dus ook roze.,
    op dit moment heb ik rood., maar ik wil weer wat andes.
    en nu wil ik het wit met blauw., maar als ik het ga notkleuren nu word het orangje., ;[


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bruin-ros-goudachtig.
    Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik vond het wel een leuke kleur.
    Op dit moment is mijn haar blond geverfd, maar een ander blond dan dat ik van mezelf ben. Het had de bedoeling bruin-ros te worden ja. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Een paar keer donkerbruin en één keer zwart - maar toen ik in de spiegel keek, schrok ik me zo dood, dat ik het nooit meer doe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Roze en groen en alletwee....Nu weer een beetje groen (:


    Je ziet het mischien niet zo heel goed :s
    En deze foto is mega vaag en toen was het er al half uit !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    AliceDreams schreef:
    Roze en groen en alletwee....Nu weer een beetje groen (:


    Je ziet het mischien niet zo heel goed :s
    En deze foto is mega vaag en toen was het er al half uit !



    Dat is echt super awesome!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb mijn haar al best vaak geverfd. Het begon met rood, daarna felroze, blond, bruin, koperbruin, paars en gister heb ik het heeeeeel donker bruin geverfd. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn vriendin heeft het roos en later groen en nu weer groen