• ik ben op dit moment mijn haar voor het eerst gedeeltelijk roze te verven. het moet nu intrekken, dus ik zit achter mijn laptop met mijn haar ingewikkeld in foliexD
    heeft een van julie haar haar weleens geverfd, en zo ja welke kleur??


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Roodbruin, maar binnen een maandje ga ik voor volledig rood.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik was ooit lichtblond van mezelf. Heb het zwart, bruin, gedeeltelijk roze, felrood, roodbruin gehad. Nu is het roodbruin en vanavond verf ik de helft donkerbruin.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik wil er een felle paarse pluk in ofzo. Maar ik heb van die moeilijke ouders..


    26 - 02 - '16

    Ik heb me haar helemaal blauw geverft en ooit helemaal fel roze na een verloren weddenschap. -gayhand.


    We're all mad here.

    het is klaar! zodra het droog is plaats ik een foto


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb het eens helemaal roze gehad en hier had ik het roze-blond:

    Ik, een keertje paars. Maar dat zie je niet omdat mijn haar te donker is. e_e; En een keertje uitwasbaar blond, m'n haar werd een paar tinten lichter, dus je zag het wel maar niet heel duidelijk. 8D

    Ik laat bijna altijd mijn haar verven bij de kapper, behalve als het gaat om 'speciale' dingen, als dipdye en coontails.
    Zo heb ik zelf al een coontails geverfd, met felrode verf ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb mijn haren rood geverfd.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik verf best vaak, maar altijd de bruine kleuren. Ik heb er één keer een rode spoeling in gehad, in deze kleur:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    eerst zwart, en nu is het rood ^^


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    FashionChick schreef:
    het is klaar! zodra het droog is plaats ik een foto


    En, al droog?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik krijg binnenkort een paar extensions. Weet nog niet welke kleur ik ga doen. (bloos)

    Ik verf mijn haar best vaak, ik heb het vorige week geverfd en nu heeft het een paarsachtige gloed (:.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik verf niet. Daar vind ik het altijd zo dood van worden.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas